«Η σημασία των γλωσσικών δεξιοτήτων και της λογοτεχνίας για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο. Διερεύνηση των απόψεων νηπιαγωγών, γονέων και δασκάλων.»

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



«Η σημασία των γλωσσικών δεξιοτήτων και της λογοτεχνίας για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο. Διερεύνηση των απόψεων νηπιαγωγών, γονέων και δασκάλων.»

Καρυακατζή Χρυσαυγή (EL)
Karyakatzi Chrysavgi (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Στα πλαίσια της προετοιμασίας των μαθητών /τριών του Νηπιαγωγείου για ομαλή μετάβαση και προσαρμογή στο Δημοτικό σχολείο , ένας από τους καθοριστικούς παράγοντες είναι η ανάπτυξη και η καλλιέργεια των γλωσσικών δεξιοτήτων και η ενασχόληση των παιδιών με την Λογοτεχνία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, είναι απαραίτητη η ενεργητική συμμετοχή όλων αυτών που εμπλέκονται στη διαδικασία της μετάβασης των παιδιών. Η παρούσα εργασία, διερευνά τις απόψεις των νηπιαγωγών , των γονέων και των δασκάλων για τη σημασία των γλωσσικών δεξιοτήτων και της Λογοτεχνίας στην ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αναδεικνύουν τις απόψεις και τις προσδοκίες που έχει κάθε ομάδα, για τα παιδιά που ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο Νηπιαγωγείο, σχετικά με τις γλωσσικές δεξιότητες και τη Λογοτεχνία καθώς και το βαθμό, που οι απόψεις των ομάδων αυτών, συμφωνούν με το ισχύον Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου. (EL)
In the context of the preparation of kindergarten students for a smooth transition and adaptation to Primary school, one of the determining factors is the development and cultivation of language skills and the children's engagement with Literature. Τo achieve this goal, the active participation of all those involved in the process of children's transition is necessary. This paper investigates the views of kindergarten teachers, parents, and teachers on the importance of language skills and Literature in the smooth transition of children from Kindergarten to Primary school. The results of this research highlight the views and expectations that each group has for children who complete their studies in kindergarten regarding language skills and Literature as well as the extent to which the views of these groups agree with the current Kindergarten Curriculum. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Κοινωνικές Επιστήμες και Ανθρωπιστικές Σπουδές στην Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Ανθρωπιστικές Σπουδές: Λογοτεχνία, Θέατρο και Γλώσσα στην Εκπαίδευση

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.