Θεατρική Αγωγή και Εικαστικά στην Προσχολική Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Θεατρική Αγωγή και Εικαστικά στην Προσχολική Εκπαίδευση

Σολωμού Βασιλική-Δανάη (EL)
Solomou Vasiliki-Danai (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


H διπλωματική εργασία με τίτλο «Θεατρική Αγωγή και Εικαστικά στην Προσχολική Εκπαίδευση» στοχεύει στην ανάδειξη της χρησιμότητας και της συνεργασίας της τέχνης του θεάτρου και των εικαστικών στην εκπαίδευση. Στο πρώτο μέρος γίνεται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση για τη θέση, τους στόχους και τα οφέλη των τεχνών στην εκπαίδευση. Ακόμα, προσδιορίζονται οι τρόποι αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στις τέχνες στην εκπαίδευση και ο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού – εμψυχωτή. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης που στοχεύει στον εμπλουτισμό των γνώσεων των παιδιών και στην καλλιτεχνική τους έκφραση. Πιο συγκεκριμένα, παρατίθενται η μεθοδολογία της έρευνας, τα αποτελέσματά της καθώς και τα συμπεράσματα της ερευνήτριας. Η έρευνα υλοποιήθηκε σε ένα νηπιαγωγείο του νομού Αττικής και αποτελείται από 8 συναντήσεις, στις οποίες αξιοποιήθηκαν ορισμένες θεατρικές τεχνικές συνδυαστικά με διάσημους πίνακες του ζωγράφου Vincent Van Gogh. Η μελέτη και η βιβλιογραφική ανασκόπηση οδήγησαν σε συμπεράσματα που αναδεικνύουν την αναγκαιότητα και τα οφέλη που προσφέρει η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των δύο τεχνών στην προσχολική εκπαίδευση. (EL)
The diploma thesis entitled "Theatre/Drama and Art in Preschool Education" aims to highlight the usefulness and cooperation of the art of theatre and visual arts in education. In the first part, a bibliographic review is made on the position, goals and benefits of the arts in education. Furthermore, the ways of utilizing digital technologies in the arts in education and the important role of the teacher – animator are determined. The second part of this paper presents the case study that aims to enrich children's knowledge and their artistic expression. More specifically, the research methodology, its results and the researcher's conclusions are listed. The research was carried out in a kindergarten in the prefecture of Attica and consists of 8 meetings, in which certain theatrical techniques were utilized in combination with famous paintings by the painter Vincent Van Gogh. The study and literature review led to conclusions that highlight the necessity and benefits of the collaboration and interaction of the two arts in preschool education. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Θεατρικών Σπουδών » ΠΜΣ Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Διδακτική του θεάτρου

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)