Ο επιχειρηματολογικός διάλογος στη δια ζώσης επικοινωνία και στη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία.

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο επιχειρηματολογικός διάλογος στη δια ζώσης επικοινωνία και στη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία.

Χιώλου Μαρία (EL)
Chiolou Maria (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2017


Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει τον επιχειρηματολογικό διάλογο που μπορεί να αναπτυχθεί στις τρεις μορφές επικοινωνίας, τη δια ζώσης, τη σύγχρονη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή και την ασύγχρονη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή. Ειδικότερα, η έρευνα αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης σκοπός της οποίας ήταν να μελετηθεί η δομή και η πολυπλοκότητα των επιχειρημάτων και της επιχειρηματολογίας που αναπτύσσονται σε ένα επιχειρηματολογικό διάλογο αλλά και τα χαρακτηριστικά του ίδιου του διαλόγου που πραγματοποιείται ανάμεσα σε άτομα που βρίσκονται ενώπιος ενωπίω και ανάμεσα σε άτομα που επικοινωνούν με τεχνολογικά μέσα είτε σύγχρονα είτε ασύγχρονα. (EL)
This thesis attempts to study the argumentative discource that can be developed in three forms of communication, face-to-face, synchronous computer mediated and asynchronous computer mediated. In particular, the research is a case study whose purpose was to study the structure and complexity of the arguments and argumentation developed in an argumentative discourse, as well as the characteristics of the dialogue itself that takes place between individuals who are one in front of another and between individuals who communicate with technological means either synchronous or asynchronous. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου » Κατεύθυνση Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)