Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων

Μπίκινη Μαριάννα (EL)
Bikini Marianna (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2018


Η εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια στήριξης μιας μαθήτριας Στ δημοτικού για την κατανόηση του πολλαπλασιασμού κλασμάτων. Μέσω πειράματος σχεδιασμού επιχειρήθηκε να σχεδιαστεί μία πορεία μάθησης που θα προκύπτει από τις σκέψεις της μαθήτριας, μέσα σε ένα καλά οργανωμένο περιβάλλον. (EL)
The purpose of this paper was to support a sixth grade student learning fractions’ multiplication with understanding. Implementing a design research was attempted to define a learning path, which will result from the student's thoughts, within a well-organized environment. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)