Παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού με χρήση του εργαλείου Moodle στην διδασκαλία αγγλικής ιατρικής ορολογίας στους σπουδαστές του ΙΕΚ ΕΚΑΒ στην ειδικότητα Διασώστης-Πλήρωμα ασθενοφόρου για την ύλη ενός εξαμήνου σπουδών

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού με χρήση του εργαλείου Moodle στην διδασκαλία αγγλικής ιατρικής ορολογίας στους σπουδαστές του ΙΕΚ ΕΚΑΒ στην ειδικότητα Διασώστης-Πλήρωμα ασθενοφόρου για την ύλη ενός εξαμήνου σπουδών

Μπέτσου Ιωάννα (EL)
Betsou Ioanna (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2019


Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιολόγηση βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ενός περιβάλλοντος μικτής μάθησης. Δημιουργήθηκε συμπληρωματικό ηλεκτρονικό μάθημα για το μάθημα Αγγλική Ιατρική Ορολογία I που διδάσκεται πρόσωπο με πρόσωπο σε ενήλικες εκπαιδευόμενους που φοιτούν στο α’ εξάμηνο στο ΙΕΚ του ΕΚΑΒ. Το ηλεκτρονικό μάθημα κάνει χρήση του εργαλείου Moodle ακολουθώντας και επεκτείνοντας τη διδακτέα ύλη του αντίστοιχου βιβλίου εκμάθησης ιατρικών αγγλικών Medical που χρησιμοποιείται στο ΙΕΚ. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εκπαιδευτικούς αγγλικής γλώσσας που εργάστηκαν στο ΙΕΚ στο παρελθόν. Χρησιμοποιήθηκε ποιοτική προσέγγιση και ερμηνεία των δεδομένων που συλλέχθηκαν από τα ερωτηματολόγια. Αρχικά λοιπόν σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού υλικού και μεταφορτώθηκε στην πλατφόρμα του moodle. Έπειτα, δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που στηρίχθηκε σε κριτήρια καταλληλότητας ύλης του εκπαιδευτικού υλικού, συνάφειας με το δια ζώσης μάθημα, εμπλουτισμού γνώσεων, αυτενέργειας και κινητροδότησης των σπουδαστών, ευχρηστίας του τεχνολογικού εργαλείου και κάλυψης των μαθησιακών αναγκών. Παράλληλα στο εν λόγω ερωτηματολόγιο ερευνώνται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού υλικού, αλλά και προτεινόμενες βελτιώσεις. Τέλος, συλλέχθηκαν τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια και πραγματοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων. Από το τελικό αυτό ερευνητικό στάδιο προκύπτει ότι το ηλεκτρονικό υλικό που δημιουργήθηκε κρίθηκε κυρίως θετικά και ικανοποίησε τους περισσότερους στόχους που τέθηκαν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να απουσιάζουν όμως οι ελλείψεις και τα αδύναμα σημεία. (EL)
This thesis deals with the evaluation according to specific criteria of a blended learning environment. The e-material was created as complementary to the face-to-face lesson Medical English Terminology I offered at the public Vocational Training Institute of the National First Aid Centre to adult students in their first semester of studies. The e-learning lesson uses the Moodle platform and follows as well as extends the curriculum of the corresponding medical English teaching book Medical used at the Institute. The evaluation is carried out through a questionnaire which was delivered via email to teachers of English who have worked at the Institute. A qualitative data analysis approach was followed for the results of the questionnaires. Initially, the content of the e-learning lesson was designed and created and then uploaded on the platform. Afterwards, the evaluative questionnaire was created based on criteria of e-curriculum effectiveness, its connection to the face-to-face lesson, student knowledge enrichment, student self-motivation and agency, user-friendliness of the technological tool and meeting learning needs. At the same time the questionnaire also investigates the advantages and disadvantages of the e-material and also suggested improvements. As a final step, the completed questionnaires were collected and qualitative analysis was performed to draw conclusions. From this final research stage it is concluded that the e-learning material created was evaluated mostly positively and covered the criteria set at the beginning to a lesser or greater degree, without absence of problematic areas and weak points. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία » Διαπανεπιστημιακό - Διατμηματικό ΠΜΣ Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)