δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ: Η περίπτωση της εταιρίας Superga
Η παρούσα διπλωματική αποτελεί στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ για τη δημοφιλή εταιρεία Superga. Η Superga είναι μια ιταλική επωνυμία που εστιάζει στα υποδήματα. Το εμπορικό αυτό σήμα αντιμετώπισε την οικονομική δυσχέρεια τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα φάση έχει σκοπό να επανεξετάσει τη θέση και την αναγνωρισιμότητά της στην ελληνική αγορά. Η οικονομική και κοινωνικοπολιτική κρίση στην Ελλάδα μαστίζει διάφορους τομείς της οικονομίας, όπως και την ελληνική αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις καταστάσεις, θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε στην εφαρμογή ενός σχεδίου, για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Συγκεντρώσαμε μια ποσότητα πληροφοριών που θα αναλυθούν κατά τη διάρκεια της εργασίας. Με τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων και των νέων μέσων ενημέρωσης θα σχεδιάσουμε το ετήσιο πλάνο επικοινωνίας και μάρκετινγκ, με τελικό σκοπό να αυξήσουμε τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στην Ελλάδα.
(EL)
This capstone project entails a strategic communications plan for a very popular Italian brand named Superga. Superga is an Italian brand focused on footwear and has been also popular in the Greece the last decade. This brand had faced a huge crisis the last years and works for making a successful comeback. Superga team wants to enhance the brands’ recognition in order to build momentum in Greek market. Although the Greek market undergoes a huge economic and social crisis, we provide a one-year communications plan to meet the needs of our customers.
Last but not list, we will utilize social media along with digital tools to enhance the marketing strategy for the brand Superga.
(EN)
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.