Τα Fake news ως προπαγάνδα στον Πολιτικό ανταγωνισμό

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τα Fake news ως προπαγάνδα στον Πολιτικό ανταγωνισμό

Γιάννου Γεωργία (EL)
Giannou Georgia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Τα Fake news έχουν κατακλύσει τον δημόσιο λόγο με την εμφάνιση τους κατά τη περίοδο των εκλογικών διαδικασιών. H σύγχυση στον ακαδημαικό κύκλο σχετικά με την ύπαρξη και τον αντίκτυπο των ψευδεπίγραφων ειδήσεων ήταν ο κυριότερος λόγος που επιλέχθηκε το συγκεκριμένο θέμα για ανάλυση. Πιο συγκεκριμένα αυτό που διερευνάται και διατρέχει όλη την εργασία είναι ο λόγος που κάνουν τα Fake news να χρησιμοποιούνται ως όπλο κατά τη διάρκεια του κομματικού ανταγωνισμού. Ο τρόπος προσέγγισης του συγκεκριμένου θέματος έγινε με ποιοτική μέθοδο και πιο συγκεκριμένα με βιβλιογραφική επισκόπηση. Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε, προκειμένου να αναλυθούν έρευνες αλλά και υπάρχουσες γνώμες για το συγκεκριμένο ζήτημα, βασικός στόχος της είναι να τεθεί το θέμα μελέτης μέσα στο σώμα της επιλεγμένης βιβλιογραφίας. (EL)
Fake news have flooded the public eye with their appearance during the election process. The confusion caused in the academic circles about the existence and impact of the fake news was the main reason the subject was chosen to be examined. More specifically, what is being analyzed and reviewed in this paper, is the reason why fake news are being used as a weapon during the election campaign. The approach to this particular topic was conducted through a qualitative method, by a bibliographic review. This method has been selected in order to analyze research and existing opinions on the subject. The key objective of this method is to frame the research topic within the body of the selected bibliography (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Πολιτική και διαδίκτυο » Κατεύθυνση Πολιτική και διαδίκτυο

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)