δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Didaktische Grammatik: Εine kritische Betrachtung der Grammatikvermittlung in DaF-Lehrwerken am Beispiel des Perfekts
Αυτή η εργασία πραγματεύεται τη διδασκαλία της γερμανικής γραμματικής σε διδακτικά βιβλία της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Μελετώντας ως παράδειγμα τη διδασκαλία του Παρακειμένου σε τρία διδακτικά βιβλία, ανακαλύπτουμε τα κριτήρια της μετατροπής του γλωσσολογικού υλικού σε διδακτικό, τις γραμματικές θεωρίες στις οποίες στηρίζεται κάθε διδακτικό βιβλίο και τις μεθόδους διδασκαλίας που επιλέχθηκαν για την προβολή και μετάδοση του υλικού, ώστε να μπορέσουμε να σχηματίσουμε μια σφαιρική εικόνα για τον τρόπο διδασκαλίας της γερμανικής γραμματικής σε σύγχρονα διδακτικά βιβλία.
(EL)
Diese Arbeit behandelt die Grammatikvermittlung in DaF-Lehrwerken. Anhand der Didaktisierung der Zeitform "Perfekt", werden die Kriterien der Umformung des linguistischen Materials in didaktisches entdeckt, die Grammatiktheorien auf die sich jedes Lehrbuch stützt und die Methoden, die bei der Darstellung des Materials verwendet werden. Durch die Beobachtung der drei Lehrwerke können wir einen Überblick darüber haben, wie die deutsche Grammatik in den Lehrwerken heute vermittelt wird.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Didaktische Grammatik: Εine kritische Betrachtung der Grammatikvermittlung in DaF-Lehrwerken am Beispiel des Perfekts
Didaktische Grammatik: Εine kritische Betrachtung der Grammatikvermittlung in DaF-Lehrwerken am Beispiel des Perfekts
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.