Η περιβαλλοντική εκπαίδευση μέσα από τη βιωματική και διαδραστική μάθηση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η περιβαλλοντική εκπαίδευση μέσα από τη βιωματική και διαδραστική μάθηση

Κοτζιάμπασης Μιλτιάδης (EL)
Kotziampasis Miltiadis (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2022


Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την κατασκευή μιας διαδικτυακής ιστοσελίδας με τίτλο: Μαθαίνοντας Περιβαλλοντικά. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο πάνω στο οποίο χτίστηκε η σελίδα και στη συνέχεια δίνονται οδηγίες για τον διαδικτυακό ιστότοπο. Πρόκειται για μία προσπάθεια διαφορετική. Το βασικό κομμάτι της διπλωματικής ήταν η κατασκευή της διαδικτυακής ιστοσελίδας και των δραστηριοτήτων της, που μπορείτε να δείτε πατώντας παραπάνω στον σύνδεσμο. Ωστόσο, και το γραπτό κομμάτι είναι πολύ σημαντικό καθώς μέσα από αυτό γίνεται κατανοητός ο σκοπός και το νόημα αυτής της προσπάθειας. Ταυτόχρονα δίνονται οι απαραίτητες κατευθύνσεις, ώστε ακόμα και αν κάποιος δεν γνωρίζει καλά τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών ή δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία, να μπορεί να περιηγηθεί και να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία που προσφέρει η ιστοσελίδα. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία πρωτότυπη, μία προσπάθεια η οποία είναι μοναδική αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες οι οποίες να παρέχουν εντελώς ελεύθερα δραστηριότητες Διαδραστικής και Βιωματικής μάθησης που αφορούν αποκλειστικά το περιβάλλον και όσα συνοδεύουν αυτό. Ευελπιστούμε πως η κίνηση αυτή θα αγκαλιαστεί από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα καιπως θα μπει ένα μικρό λιθαράκι στον αγώνα που γίνεται για να καλλιεργηθεί η περιβαλλοντική εκπαίδευση στους νέους πολίτες αυτής της χώρας και να προληφθούν καταστάσεις πριν να είναι πολύ αργά. Θα θέλαμε την κατανόησή σας αν σε κάποια σημεία χρησιμοποιούμε πιο προσωπικό τόνο,καθώς ζήσαμε την όλη πορεία του ταξιδιού με όλο μας το είναι και καμιά φορά αυτό μας κάνει ιδιαίτερα συναισθηματικούς. (EL)
This thesis concerns the construction of a website entitled: Learning Environmentally. First the theoretical framework on which the page was built is presented and then instructions are given for the website. This is a different endeavor. The main part of the diploma was the construction of the website and its activities, which you can see by clicking on the link above. However, the written part is very important as through it we can understand the purpose and meaning of this effort. At the same time, the necessary directions are given, so that even if someone is not well acquainted with the use of computers or is not familiar with technology, he can browse and use all the tools offered by our effort. This is an original initiative, an effort that is unique now in Greece. Searching the internet there are not many websites that provide completely free Interactive and Experiential learning activities that are exclusively related to the environment and everything it accompanies it. We hope that this effort will be embraced by the whole educational community and that it will put a small stone in the effort made to cultivate environmental education for the young citizens of this country and to prevent situations before it is too late. We would like your understanding if in some places we use a more personal tone, as we experienced the whole journey of creation with passion and sometimes this makes us very emotional. (EN)

Θετικές Επιστήμες

Θετικές Επιστήμες (EL)
Science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος » ΠΜΣ Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων » Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος - Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.