Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ & των Social Μedia στις επιχειρήσεις- Η περίπτωση μικρής επιχείρησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ & των Social Μedia στις επιχειρήσεις- Η περίπτωση μικρής επιχείρησης

Πούλου Ευθυμία (EL)
Poulou Efthymia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2022


Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο και την επίδραση του digital marketing στις πωλήσεις των επιχειρήσεων. Μέσα από τη συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας παρουσιάζεται η έννοια του marketing και αναλύεται διεξοδικά ο σκοπός και οι στόχοι του ψηφιακού marketing. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την υιοθέτηση του digital marketing καθώς και τα εμπόδια που προκύπτουν κατά την εφαρμογή των αντίστοιχων στρατηγικών. Ακόμα, βάση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης παρουσιάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η σημασία της χρήσης τους για την εφαρμογή του digital marketing στις επιχειρήσεις. Εν συνεχεία, λαμβάνει χώρα μια εμπειρική μελέτη κατά την οποία επιδιώκεται να εξαχθούν συμπεράσματα αναφορικά με την επίδραση του ψηφιακού marketing με τη χρήση των social media στις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Για τη μελέτη περίπτωσης επιλέχθηκε μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των μετρικών συστημάτων υψηλής ακρίβειας. Για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο το οποίο διοχετεύτηκε στο καταναλωτικό κοινό και υλοποιήθηκαν συνεντεύξεις με τον CEO και τον υπεύθυνο marketing της εταιρείας. Από την έρευνα προέκυψε ότι η εταιρεία παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων της και του πελατολογίου. Ωστόσο η αύξηση αυτή αποδίδεται σε πολύ μικρό ποσοστό στη χρήση των social media και περισσότερο στη φήμη και στα υψηλά επίπεδα ανταγωνιστικότητας που έχει η εταιρεία. Επιπρόσθετα, από την έρευνα προέκυψε ότι παρόλο που μεγάλος μέρος του καταναλωτικού κοινού γνωρίζει την εταιρεία και την πορεία της, εντούτοις είναι λίγοι όσοι αλληλεπιδρούν και ενημερώνονται για αυτή από τα social media και το διαδίκτυο. Επομένως, φαίνεται ότι η εταιρεία πρέπει να αναθεωρήσει τις στρατηγικές digital marketing στοχεύοντας στην κατάλληλα αγορά-στόχο και ενισχύοντας τα μέσα που χρησιμοποιεί για την προσέλκυση νέων πελατών. (EL)
The purpose of this paper is to highlight the role and impact of digital marketing on business sales. Through a systematic review of the literature, the concept of marketing is presented and the purpose and objectives of digital marketing are thoroughly analyzed. In addition, the advantages resulting from the adoption of digital marketing and the obstacles that arise when implementing the respective strategies are presented. Furthermore, based on the literature review, social media and the importance of their use for the implementation of digital marketing in businesses are presented. Subsequently, an empirical study takes place in which conclusions are sought regarding the impact of digital marketing using social media on the sales of a company. For the case study, a company which is active in the field of high precision metric systems was selected. A structured questionnaire was used to implement the research, which was administered to the consumer audience and interviews were conducted with the CEO and the marketing manager of the company. The survey revealed that the company experienced an increase in sales and customer base. However, this increase was attributed to a very small percentage to the use of social media and more to the company's reputation and high levels of competitiveness. In addition, the research revealed that although a large portion of the consumer audience is aware of the company and its performance, however, there are few people who interact and learn about the company through social media and the internet. Therefore, it seems that the company needs to review its digital marketing strategies by targeting the right target market and enhancing the means it uses to attract new customers. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Οικονομικών Επιστημών » ΔΠΜΣ Στρατηγική Διοίκηση και Ανταγωνιστικότητα » Κατεύθυνση Στρατηγική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.