Θέμα της συγκεκριμένης έρευνας αποτελεί η δημιουργία ενός εξατομικευμένου ιστοχώρου
ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας, ο οποίος ακολουθεί την χρηστοκεντρική προσέγγιση, με την
σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση της ευχρηστίας του.
Πιο συγκεκριμένα, γίνεται προσπάθεια δημιουργίας εξατομικευμένου περιεχομένου, το οποίο θα
προσαρμόζεται με βάση τα ενδιαφέροντα και το ιστορικό αναζήτησης του χρήστη.
Η εργασία χωρίζεται σε δύο λειτουργικά μέρη. Περιέχει, δηλαδή, ένα βιβλιογραφικό, με την νέα
δημοσιογραφία και τη νέα νέα δημοσιογραφία και ένα σχεδιαστικό κομμάτι. Στο πρώτο μέρος
της έγινε προσπάθεια επεξήγησης των βασικών όρων της παρούσας μελέτης με βάση την
προγενέστερη θεωρητική βιβλιογραφία, ενώ στο δεύτερο οργανώνεται και υλοποιείται ο
ιστοχώρος που πραγματώθηκε γύρω από το θέμα της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας.
Οι βασικοί όροι που επεξηγήθηκαν στο πρώτο μέρος είναι αυτοί της δημοσιογραφίας, του
ταξιδιού, της ταξιδιωτικής γραφής και λογοτεχνίας, της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας, της νέας
δημοσιογραφίας, της νέας νέας δημοσιογραφίας και της λογοτεχνικότητας αφενώς και της
εξατομίκευσης και των συστάσεων αφετέρου.
Στην συνέχεια, και με βάση το συγκεκριμένο θεωρητικό πλαίσιο, προβήκαμε στην οργάνωση
του έργου μας, στην κατασκευή των πρωτοτύπων, στην αξιολόγηση του ιστοχώρου και στην
παρουσίαση των κοικωνικών δικτύων της πλατφόρμας.
(EL)
The subject of this research summarizes the creation of a personalized travel journalism website,
following the user-centered approach, with the design, implementation and evaluation of its
usability.
More specifically, an attempt is made to create customized content, which will be adjusted based
on the user's interests and search history.
The work is divided into two functional parts, that of new journalism and new new journalism. It
contains, that is, a bibliographic and a design part. In the first part, we opt to explain the basic
terms of the present study based on previous theoretical literature, while in the second part is
organized and implemented the website created around the topic of travel journalism.
The key terms explained in the first part are those of journalism, travel, travel writing and
literature, travel journalism, new journalism, new new journalism and literariness on the one
hand, customization and recommendations on the other.
Subsequently, and based on the specific theoretical framework, we proceeded to organize our
project, build the prototypes, evaluate the website and present the platform's social media.
(EN)