Die Förderung der linguistischen Kompetenz im DaF Unterricht. Anwendungsorientierte Textlinguistik am Beispiel von Tempora.

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Πέργαμος   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Die Förderung der linguistischen Kompetenz im DaF Unterricht. Anwendungsorientierte Textlinguistik am Beispiel von Tempora.

Μαρκουλή Λουκία (EL)
Markouli Loukia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει πρακτικές γνώσεις που θα διευκολύνουν τη στοχευμένη και επιτυχημένη εφαρμογή για την ανάπτυξη της γλωσσολογικής ικανότητας στο μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (DaF). Η έρευνα και η εφαρμογή της Κειμενογλωσσολογίας εξετάζει τους παρελθοντικούς χρόνους Perfekt και Präteritum σε κείμενο ενός μύθου του Αισώπου και αποσκοπεί στην αποτελεσματική εμπέδωση τόσο της γραμματικής ικανότητας σύμφωνα με τις γλωσσικές αρχές, όσο και στην εφαρμογή διδακτικού σεναρίου στο μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (DaF). (EL)
Die vorliegende Arbeit hat zum Ziel, praxisrelevante Kenntnisse zu präsentieren, die eine gezielte und erfolgreiche Anwendung zur Entwicklung der linguistischen Kompetenz im Deutsch als Fremdsprache DaF-Unterricht erleichtern. Die Untersuchung und Anwendung der Textlinguistik analysiert die Vergangenheitszeiten Perfekt und Präteritum in einem Text einer Fabel von Äsop und zielt auf die effektive Festigung sowohl der grammatikalischen Fähigkeiten gemäß den sprachlichen Prinzipien als auch auf die Anwendung eines didaktischen Szenarios im Deutsch als Fremdsprache DaF-Unterricht ab. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

German

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)