Lerntheorien im Fremdsprachenunterricht. Ein didaktisches Szenario im Rahmen des Konstruktivismus am Beispiel der Modalverben.

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Lerntheorien im Fremdsprachenunterricht. Ein didaktisches Szenario im Rahmen des Konstruktivismus am Beispiel der Modalverben.

Βλάχου Ευαγγελία (EL)
ΒΛΑΧΟΥ Evangelia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Στόχος αυτής της εργασίας είναι να δείξει γιατί ο σχεδιασμός ενός μαθήματος μέσα από την χρήση διδακτικών σεναρίων είναι πολύ σημαντικός και πώς η θεωρία μάθησης του εποικοδομητισμού θα μπορούσε να είναι χρήσιμη στη διδασκαλία ξένων γλωσσών για την καλύτερη κατανόηση του γραμματικού φαινομένου «τροπικά ρήματα». Για το σκοπό αυτό, μέσα από το πρίσμα των διδακτικών σεναρίων θα παρουσιαστούν παραδείγματα και θα δημιουργηθούν ασκήσεις που θα βοηθήσουν τους μαθητές να βελτιώσουν και να διευρύνουν τις παραγωγικές και δεκτικές τους δεξιότητες. Αρχικά εξετάζονται οι διδακτικές θεωρίες μάθησης και στη συνέχεια σχεδιάζεται ένα διδακτικό σενάριο στο πλαίσιο του εποικοδομητισμού. Οι εκπαιδευόμενοι εξασκούν τη γραμματική θεωρία των τροπικών ρημάτων με τη βοήθεια του θέματος «Τροφή-Διατροφή». Υπάρχει δράση και αλληλεπίδραση. Πρόκειται για τη σύνδεση της θεωρίας με τη διδακτική πράξη. Η κατάκτηση γλώσσας δεν είναι εύκολη διαδικασία. Κάθε άτομο γνωρίζει τουλάχιστον ένα γλωσσικό σύστημα συμβόλων. Στην έρευνα για την απόκτηση γλώσσας, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι κατάκτησης γλώσσας, οι οποίοι αναφέρονται με διαφορετικούς όρους: απόκτηση πρώτης γλώσσας L1, διπλή απόκτηση πρώτης γλώσσας για την ίδια κατάκτηση δύο ή περισσότερων πρώτων γλωσσών, κατάκτηση δεύτερης γλώσσας L2, κατάκτηση ξένης γλώσσας για κατάκτηση δεύτερης γλώσσας υπό ορισμένες προϋποθέσεις. (EL)
Ziel dieser Arbeit ist zu zeigen, warum die Planung eines Unterrichts sehr wichtig ist und wie die Lerntheorie des Konstruktivismus im Fremdsprachenunterricht hilfreich sein könnte, um das grammatische Phänomen „Modalverben“ besser zu verstehen. Zu diesem Ziel werde ich Beispiele zeigen und Aufgaben vorschlagen, die den Lernenden helfen, ihre produktive und rezeptive Kompetenz zu verbessern und zu erweitern. Zuerst untersuche ich die didaktischen Lerntheorien und dann plane anschließend ein didaktisches Szenario im Rahmen des Konstruktivismus. Die Lernenden üben auf der Grammatiktheorie der Modalverben mit Hilfe des Themas „Essen-Ernährung“. Es gibt situatives Handeln und Interaktion. Es geht um die Verbindung von Theorie und didaktischer Praxis. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

German

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)