δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Απόψεις επιμορφούμενων για τη Δια Βίου Μάθηση του Ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης: φύλο και ηλικία εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών
Στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης και της επαγγελματικής ανάπτυξης, είναι ζωτικής σημασίας για τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν σε διαδικασίες και δράσεις για βίου εκπαίδευσης και επιμόρφωσης. Η σύγχρονη εκπαιδευτική ατζέντα και οι απαιτήσεις της κοινωνίας της γνώσης απαιτούν από τους εκπαιδευτικούς να ενισχύουν συνεχώς τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους. Καθώς η ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσεται, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να προσαρμόσουν και να δώσουν προτεραιότητα στη δική τους κατάρτιση για να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα δια βίου μάθησης.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμμετοχή τους σε προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης, τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμετοχή τους και τις σκέψεις τους για τα πλεονεκτήματα και την αποτελεσματικότητα μιας τέτοιας κατάρτισης, καθώς επίσης να διερευνήσει πως επηρεάζει η ηλικία και το φύλο τους παράγοντες αυτούς. Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν τη συσχέτιση μεταξύ της επαγγελματικής εξέλιξης και της βελτίωσης των πρακτικών δεξιοτήτων και γνώσεων διδασκαλίας. Επιπλέον, είναι προφανές ότι το σχολικό περιβάλλον, η ηγεσία και η δημιουργία κοινοτήτων μάθησης είναι απαραίτητα για την επίτευξη επιτυχημένων αποτελεσμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης.
Συνοψίζοντας, η σημασία της συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη δεν μπορεί να τονιστεί αρκετά. Είναι ζωτικής σημασίας για αυτούς να παραμείνουν ενημερωμένοι με το εξελισσόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να προσαρμοστούν στις νέες εκπαιδευτικές τεχνικές και τεχνολογίες. Η καλλιέργεια μιας νοοτροπίας συνεχούς μάθησης είναι επιτακτική ανάγκη για τους εκπαιδευτικούς για να διατηρήσουν της αποτελεσματικότητά τους και τη συνάφειά τους στον τομέα τους. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας προσφέρουν πληροφορίες για τις στάσεις και τις προοπτικές των εκπαιδευτικών στη δια βίου εκπαίδευσης, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καθοδηγήσουν αποφάσεις πολιτικής που προσπαθούν να βελτιώσουν την ποιότητα της εκπαίδευσης.
(EL)
In the context of lifelong learning and professional development, it is vital for teachers to engage in lifelong learning processes and actions. The modern educational agenda and the demands of the knowledge society require teachers to continuously enhance their skills and knowledge. As human activity evolves, educators must adapt and prioritize their own training to foster a culture of lifelong learning.
The aim of this research is to investigate teachers views on their participation in professional development programs, the factors that influence their participation and their thoughts on the advantages and effectiveness of such training, as well aw to investigate how age affects and the leaf these factors. The findings of the study highlight the correlation between professional development and the improvement of practical teaching skills and knowledge. Furthermore, it is evident that the school environment, leadership, and the creation of learning communities are essential to achieving successful professional development outcomes.
In summary, the importance of teacher involvement in continuing professional development cannot be overemphasized. It is vital for them to stay up-to-date with the evolving educational environment and adapt to new educational techniques and technologies. Cultivating a mindset of continuous learning is imperative for educators to maintain their effectiveness and relevance in their field. The results of this study offer valuable insights into teachers attitudes and perspectives on lifelong learning, which can be used to guide policy decisions that seek to improve the quality of education.
(EN)
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Διαχείριση της Σχολικής Μονάδας και Διά Βίου Μάθηση » Κατεύθυνση Διαχείριση και Ανάπτυξη της Σχολικής Μονάδας: Παιδαγωγικές και Διοικητικές Πρακτικές
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.