Πλάνο μάρκετινγκ στον επαγγελματικό αθλητισμό : η περίπτωση της Κ.Α.Ε. Α.Σ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πλάνο μάρκετινγκ στον επαγγελματικό αθλητισμό : η περίπτωση της Κ.Α.Ε. Α.Σ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΠΑΠΑΘΩΜΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (EL)
PAPATHOMAS CHARALAMPOS (EN)

born_digital_graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2024


Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι αφενός η διερεύνηση και ανάλυση των ενεργειών μάρκετινγκ της Κ.Α.Ε. Α.Σ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (Α.Σ.Κ.), που έλαβαν χώρα τη σεζόν 2022-2023, σύμφωνα με το θεωρητικό πλαίσιο εφαρμογής του πλάνου μάρκετινγκ στο επαγγελματικό αθλητισμό και αφετέρου η αναζήτηση και ανάπτυξη νέων μέσων και δραστηριοτήτων, με σκοπό τη μέγιστη βελτίωση του μάρκετινγκ της ομάδας. Από τα αποτελέσματα προκύπτουν ικανοποιητικά στοιχεία του Α.Σ.Κ. ως προς το πλάνο μάρκετινγκ που ακολούθησε, που αφορούσαν κυρίως τις μεγάλες αυξήσεις σε πωλήσεις εισιτηρίων και χορηγιών, καθώς και τη δημιουργία της επίσημης μπουτίκ της ομάδας. Για την περαιτέρω βελτίωση και την εξέλιξη του μάρκετινγκ της ομάδας προτείνονται ενέργειες γύρω από το κομμάτι της προώθησης, όπως για παράδειγμα η διαφήμιση μέσω των social media και η εύρεση χορηγών επικοινωνίας, αλλά και αυτό των εγκαταστάσεων, συνιστώντας την πλήρη εκμετάλλευση αυτού του υπερσύγχρονου χώρουμε εκδηλώσεις κοινωνικού και καλλιτεχνικού χαρακτήρα.Συμπερασματικά ο Α.Σ.Κ. παρουσίασε θετικές ενέργειες στον τομέα του μάρκετινγκ, τη σεζόν 2022-2023, έχει όμως αρκετά περιθώρια βελτίωσης με σκοπό να ανταγωνίζεται ισάξια τις μεγάλες ομάδες της κατηγορίας. (EL)
The purpose of this thesis was to investigate and analyze the marketing activities of a sports club named Κ.Α.Ε. Α.Σ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (A.S.K.) in the 2022-2023 season, according to the theoretical framework for the implementation of the marketing plan in professional sport, as well as the development of actions he should follow to improve his marketing. Results have shown some satisfactory results of A.S.K. regarding the marketing plan that was followed, dealing mainly with the increased number in sales of tickets and sponsorships, not to mention the creation of the official team boutique. There have been several proposals for further improvement and development of the marketing of the team. Advertising through social media, additional sponsors of communication and the constant use of facilities for social events are ideal promoting actions. In conclusion, A.S.K. has provided positive marketing ideas during the 2022-2023 season, but there is potential of improvement and likely to become more competitive against other teams. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού » Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.