Η επικοινωνία του MKO Vouliwatch ως μέσο ενδυνάμωσης της δημοκρατικής συμμετοχής: Η περίπτωση των Εθνικών Εκλογών του 2023 και οι νέες επικοινωνιακές προοπτικές για τις Ευρωεκλογές του 2024.

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Πέργαμος   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επικοινωνία του MKO Vouliwatch ως μέσο ενδυνάμωσης της δημοκρατικής συμμετοχής: Η περίπτωση των Εθνικών Εκλογών του 2023 και οι νέες επικοινωνιακές προοπτικές για τις Ευρωεκλογές του 2024.

Πανταζή Αικατερίνη (EL)
Pantazi Aikaterini (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Ο ρόλος της Κοινωνίας Πολιτών στις σύγχρονες δημοκρατίες αναδεικνύεται ως κρίσιμος για την προώθηση κοινωνικών μηνυμάτων. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Vouliwatch, διερευνώντας τη χρήση της επικοινωνίας για την ενδυνάμωση της δημοκρατικής συμμετοχής. Μέσα από την ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής του φορέα κατά τις εθνικές εκλογές του 2023, τη γνώμη των νέων 18-25 για την δημοκρατία και την επικοινωνία, αλλά και ποιοτικές συνεντεύξεις με εκπρόσωπο του φορέα και ειδικούς επικοινωνίας, αναζητούνται τα χαρακτηριστικά μιας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής. Η εργασία δομείται σε τρία μέρη, εστιάζοντας στο θεωρητικό πλαίσιο, την ερευνητική διαδικασία και την τελική πρόταση επικοινωνιακής καμπάνιας για τις Ευρωεκλογές του 2024. (EL)
The role of Civil Society in modern democracies is crucial for promoting social messages. This thesis focuses on the non-profit organization Vouliwatch, examining the use of communication to strengthen democratic participation. By analyzing the organization's communication campaign during the 2023 national elections, young individuals’ (18-25) inclinations towards communication and democracy, and conducting qualitative interviews with a representative of the organization and communication experts, it aims to identify the characteristics of a new communication strategy. This thesis is structured into three parts, the theoretical framework, the research process, and the proposal of a communication campaign for the 2024 European elections. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης » Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)