Στο Μοναχισμό, η αναζήτηση ταυ φωτός, ως έκφραση φωτισμού Αγίου Πνεύματος και η ένωση με το Θείο, αποτελεϊ τον κύριο σκοπό της μοναχικής ζωής και επιτυγχάνεται με την προσευχή, την κοινωνϊα, δηλαδή, με το Θεό.
Στον Κινηματογράφο, ο Ρώσος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι που γεννήθηκε το 1932 στο χωριό 7αβράγιε και πέθανε το 1986 στο Παρίσι σε ηλικία μόλις 54 ετών- μέσα από τη δημιουργία εφτά ταινιών που αποτελούν σταθμούς στον Παγκόσμιο Κινηματογράφο, με κορυφαίες το «Στάλκερ», τη «Νοσταλγία» και τον «Καθρέφτη», Φαίνεται συνεχώς ccπροσευχόμενος» και σε διαρκή αναζήτηση μιας σχέσης με το φως.
Οι θεολογικές αναφορές, εξάλλου, που γίνονται από τον σκηνοθέτη, σε όλες τις ταινίες του και η τοποθέτησή του, σε σχέση με την πίστη του ανθρώπου στο Θεό, φέρνουν στην επιφάνεια ερωτήματα υπαρξιακιjς αναζήτησης και νοήματος ζωής, τα οποία φαίνεται ότι βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με τη Θέση που έχει α Θεός στη ζωή του κάθε ανθρώπου.
(EL)
In monasticism, the pursuit of light as an expression of the enlightenment of the Holy Spirit and union with the Divine constitutes the main purpose of monastic life, achieved through prayer, which is essentially communion with God.
In cinema, the Russian director and screenwriter Andrei Arsenyevich Tarkovsky, born in 1932 in the village of Zavrazhye and died in 1986 in Paris at the age of just 54, through the creation of seven films that are landmarks in world cinema, notably "Stalker," "Nostalgia," and "Mirror," appears constantly "praying" and in a constant search for a relationship with light.
Moreover, the theological references made by the director in all of his films, and his position in relation to human faith in God, bring to the surface existential questions and the meaning of life, which seem to be directly related to the place that God holds in each person's life.
(EN)