Θεατρική Αγωγή και Εκπαιδευτική Ρομποτική: Διεπιστημονικές και διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Θεατρική Αγωγή και Εκπαιδευτική Ρομποτική: Διεπιστημονικές και διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση

Κλάδης Νικόλαος (EL)
Kladis Nikolaos (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να αναδείξει τις δυνατότητες και τα μαθησιακά οφέλη που μπορεί να προσφέρει ο συνδυασμός της Θεατρικής Αγωγής (χρησιμοποιώντας τον εν λόγω όρο, για να προσδιοριστεί κάθε μορφή/είδος του θεάτρου και του δράματος στην Εκπαίδευση) και της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Στα δύο πρώτα κεφάλαια της εργασίας, παρατίθεται ένα θεωρητικό πλαίσιο που αφορά ξεχωριστά τα δύο αντικείμενα, μελετάται η επιλεγμένη βιβλιογραφία σχετικά με τον συνδυασμό των δύο αυτών αντικειμένων και παρουσιάζεται μία καλή πρακτική που έλαβε χώρα σε μαθητές της Ε΄ τάξης του Δημοτικού, την οποία μοιράστηκε κατόπιν συνέντευξης, για τις ανάγκες της εργασίας, μία εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται τα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου, που στόχο είχε την καταγραφή των απόψεων και των εμπειριών των εκπαιδευτικών, σχετικά με τον συνδυασμό Θεατρικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, ενώ, τέλος, παρατίθεται μία μελέτη περίπτωσης, κατά την οποία παρουσιάζονται δύο παρεμβάσεις που έλαβαν χώρα σε μαθητές/-τριες της Β΄ τάξης του Γυμνασίου και σε μαθητές/-τριες της Α΄ και Β΄ τάξης του Δημοτικού. (EL)
This paper attempts to examine and highlight the potential and learning benefits that the combination of Theatre Education (using this term to define any form/genre of theatre and drama in Education) and Educational Robotics can offer. In the first two chapters of the paper, a theoretical framework concerning the two subjects separately is presented, the selected literature on the combination of these two subjects is studied, and a good practice that took place with students in the fifth grade of primary school is presented, which was shared after an interview, for the purposes of the paper, by a teacher of Theatre Education. In the third chapter, the results of a questionnaire are analysed, which aimed at recording the views and experiences of teachers regarding the combination of Theatre Education and Educational Robotics, and finally, a case study is presented, in which two interventions that took place with students of the second grade of secondary school and with students of the first and second grade of primary school are presented. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Θεατρικών Σπουδών » ΠΜΣ Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Διδακτική του θεάτρου

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)