Η χρήση της πλατφόρμας Open eClass στο μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Πέργαμος   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η χρήση της πλατφόρμας Open eClass στο μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Κουτσοβασίλης Νεκτάριος-Νικόλαος (EL)
Koutsovasilis Nektarios-Nikolaos (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Ο γρήγορος ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων δείχνει να επηρεάζει σημαντικά την κοινωνία. Ολοένα και περισσότερες δραστηριότητες του ανθρώπου, υποστηρίζονται με τη χρήση των διαδικτυακών εφαρμογών. Ο τομέας της πληροφορικής, ακολουθώντας τους ίδιους ρυθμούς εξέλιξης, διαμορφώνει μία νέα καθημερινότητα στην κοινωνία επιδρώντας σε κλάδους όπως η οικονομία, η υγεία, η εκπαίδευση κ.λπ.. Η ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία, κρίνει απαραίτητη την ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού. Οι νέες τεχνολογίες αποσκοπούν στην υποστήριξη και ενίσχυση της μάθησής, η οποία δείχνει να αλλάζει σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο που ήταν γνωστός μέχρι τώρα. Η παρούσα μελέτη εστιάζει στο να προσδιορίσει τον τρόπο εφαρμογής των ψηφιακών εργαλείων της Open eClass, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το μάθημα των Θρησκευτικών και τη συμβολή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον στόχος είναι να εντοπιστεί η ετοιμότητα και η εξοικείωση του εκπαιδευτικού συστήματος σε σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. (EL)
The rapid pace of development of technology and digital tools seems to have a significant impact on society. More and more human activities are supported using online applications. The field of information technology, following the same rates of development, forms a new everyday life in society, affecting areas, such as the economy, health, education, etc. The integration of the digital systems of Information and Communication Technology (ICT) in the learning process considers the development of digital literacy skills necessary. New technologies aim to support and enhance learning, which seems to be changing in relation to the traditional way that has been known until now. The present study focuses on determining how the digital tools of Open eClass are applied in secondary education for the subject of Religious Studies and their contribution to the educational process. An additional objective is to identify the readiness and familiarity of the educational system in relation to distance education. (EN)

Θρησκεία

Θρησκεία (EL)
Religion (EN)

Greek

Σχολή Θεολογική » Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας » ΠΜΣ Κοινωνική Θεολογία και Επιστήμες του Ανθρώπου » Κατεύθυνση Επικοινωνιακή Θεολογία, Θρησκευτική Αγωγή, Ποιμαντική Θεολογία και Ποιμαντική Ψυχολογία
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)