ROMAN SENSITIVITY CONTRIBUTION TO THE STUDY OF ARTISTIC RECEPTIVENESS AND CREATIVENESS OF THE ROMANS (146-31 B.C.)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1986 (EL)

ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ (146-31 Π.Χ.)
ROMAN SENSITIVITY CONTRIBUTION TO THE STUDY OF ARTISTIC RECEPTIVENESS AND CREATIVENESS OF THE ROMANS (146-31 B.C.)

Κυριακίδης, Στρατής

THE PURPOSE OF THIS WORK HAS BEEN TO SHOW THROUGH THE TESTIMONIES OF THE ANCIENT AUTHORS AND BY CONCENTRATING ON CERTAIN DEFINITE ASPECTS OF ROMAN SOCIAL LIFE THAT THE ROMAN DID NOT CONFINE HIMSELF TO THE SET OF VALUES IMPOSED UPON HIM BY ROMAN TRADITION; ON THE CONTRARY HE OFTEN DEPARTED FROM THEM. FURTHERMORE, HE SEEMED RECEPTIVE TO THE NEW IDEAS THAT WERE INTRODUCED AND HE MOULDED NEWSOCIAL PATTERNS WHICH HE WAS IN A POSITION TO FOLLOW. IN ADDITION, HE SHOWED HIMSELF ESPECIALLY PRONE TO GREEK LITERARY AND ARTISTIC WORKS. IF HE TRIED TO SURPASS THE FORMER HE ACCEPTED THE LATTER AS PATTERNS OF EXEMPLARY BEAUTY. HEDEEMED IT PROPER THEREFORE TO WORSHIP HIS GODS TO HONOUR HIS DEAD, TO MAKE KNOWN HIS PERSONAL ACHIEVEMENT AND TO ADORN HIS CITY AND HIS HOUSE THROUGH THESEWORKS OF ART. IN SHORT, IT COULD BE SAID THAT THE NEW CULTURAL ENVIRONMENT HECONSCIOUSLY FORMED ENABLED HIM TO EXPRESS THE MORE REFINED AND SOPHISTICATED ASPECTS OF HIS CHARACTER.
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΒΙΟΥ, ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΠΟΥ Η ΡΩΜΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΕΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΦΑΝΗΚΕ ΔΕΚΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΕΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ, ΕΔΕΙΞΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑΕΡΓΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΒΑΛΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΩΣ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΛΛΟΥΣ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΣΩΣΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΚΛΕΠΤΙΣΜΕΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ.

PhD Thesis

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
Visual arts
Architecture
Κοινωνική ζωή
ΛΑΤΙΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ζωγραφική
Humanities and the Arts
Languages and Literature
Αρχιτεκτονική
Painting
Γλυπτική
ΠΑΙΔΕΙΑ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Εικαστικές τέχνες
Sculpture
Education
Θέατρο
Theatre
ARTISTIC SENSITIVITY
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες


Ελληνική γλώσσα

1986


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.