ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Κ...

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Κ...

Μπουλούγαρης, Γεώργιος

PhD Thesis

1986


THIS PH.D. THESIS ADDRESSES THE NOTION OF ACCESSIBILITY OF RAILWAY STATIONS AND ITS RELATION TO THE NUMBER OF PASSENGERS USING THESE STATIONS. IT EMPHASIZESON THE NOTION OF ACCESSIBILITY AND PRESENTS THE SPECIAL FACTORS AND ISSUES INVOLVED IN ITS DEFINITION FOR RAILWAY STATIONS. OF THE LARGE NUMBER OF POSSIBLEDEFINITIONS OF AN ACCESSIBILITY INDEX, IT GOES ON TO CHOOSE THE FORM THAT STATISTICALLY EXPLAIN BETTER THE VARIATIONS IN PASSENGER DEMAND OF A STATION. HAVING SELECTED AN ACCESSIBILITY INDEX FOR RAILWAY STATIONS, A REGRESSION MODEL HAS BEEN MADE, THAT CONNECTS THIS ACCESSIBILITY INDEX WITH THE NUMBER OF PASSENGERS USING THE STATION. THE TYPE OF THIS MODEL, ITS STATISTICAL CHARACTERISTICS, AND ITS SENSITIVITY ARE THEN DISCUSSED AND SOME USEFUL OVERALL CONCLUSIONSREACHED. THE DATA USED, THE APPLICATION OF THE RESULTS OF THIS MODEL REFER TOTHE SITUATION OF GREEK RAILWAY NETWORK.
ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΣΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ. ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: 1) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ "ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ" ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. 2) ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. 3) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ.4) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ Η ΛΗΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού

Μοντέλο
Correlation
STATION
Accessibility
Γραμμική παλινδρόμηση
ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Linear regression
ACCESSIBILITY-INDEX
RAILWAY NETWORK
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Civil Engineering
ΕΝΔΟΧΩΡΑ
ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΠΡΟΣΙΤΟΤΗΤΑ
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Engineering and Technology
ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
CATCHMENT-AREA
Model
ΣΤΑΘΜΟΣ
Συσχέτιση
PASSENGER-DEMAND

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.