ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Documentation Centre (EKT)   

Αποθετήριο :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



RAPPORTS ENTRE PRESENTATION ET COMPREHENSION DES MATHEMATIQUES AU LYCEE
ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Καλαβάσης, Φραγκίσκος

PhD Thesis

1987


ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΤΗΝΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ . ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΑ, ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Ιστορία και Αρχαιολογία
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ
CONVENTIONS LOGICO-LINGUISTIQUES
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ
SITUATIONS DIDACTIQUES
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
Education
NIVEAU CONCEPTUEL
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
TRANSFORMATIONS DIDACTIQUES
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
OBSET COGNITIF
ANALYSE DES COPIES - QUESTIONNAIRES
Social Sciences
ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
ΝΟΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
Humanities and the Arts
Εκπαίδευση
Ιστορία και Αρχαιολογία
ELEMENTS DE THEORIE DES NOMBRES
Γνωστικό αντικείμενο
OUTIL DIDACTIQUE
FONCTION REELE ET PROPRIETES
ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
History and Archaeology
Κοινωνικές Επιστήμες

Ελληνική γλώσσα

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.