Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1976

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1976

Τελόπουλος, Θεόδωρος

PhD Thesis

1998


Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΜΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ .ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ - ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΡΟΣΗΜΟ ΤΟ 1976 - ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΔΙΔΑΚΡΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΗΝΙΚΩΝ .ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 1982-83 ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ .Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΝ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΕ ΑΝ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ .Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙ ΔΑΣΚΑΛΙΑΣ .ΤΟ 71% ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ .ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
DIE VORLIEGENDE DISSERTATION STREBT MACH EINEM WISSENSCHAFTLICH FUNDIERTEN SPRACHUNTEMCHT IN DER VOLKASSCHLULE .SIE UNTERSUCHT NAMLULI DEN SPRACHUNTEMCHT-AUSGEHEND VAN JAHR 1976ANS DER JEITE DES "WIE" DES GNECHISCHUNTER -RICHTS.VERGLEICHT WERD U.A. DAS NE NE SPRACHUNTEMCHTPROGRAMM , DAS UN SCHULJAHR 1982/83EINGEFUHRT WUNDE MIT DEM DER VARANGEHENDEN JAHRE .JIN ESTEN TEIL DER ARBEIT WURDE HERMENENTISCH VERFAHREN , UM DIE URCHTIGSTEN STATIONEN DES SPRACHUNTEMCHT ZU ANALYSIEREN UND ZU PRUFEN .DIE AMPIRISCHE FERSCHUNG UNTERSUCH HE FRAGE , OB DER MODERNE SPRACHUNTEMCHT BESSER ALS DER ALTE ORGANISIERT WIRD .DER SPRACHUNTEMCHT IST UNMER NACH LIHRERIENTIERT . 71% DER LEHRERINNEN HAT UNE POSITIVE ANSICHT FUR BAS NEUE SPRACHUNTEMCHTPROGRAMM .DIE KAMMUNKATIONS - AN D HANDLUNGSONENTIERTE FUNKTION DER SPRACHE KOUNTE BEDAUERLICHERWEISE BIS HEUTE NABL KEME ANWENDING FINDEN.

Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες

Context
SPRACHKOMPETENZ
Social Sciences
KOMMUNIKATIONSORIENTIERTER UNTERRICHT
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εκπαίδευση
GRAMMATIKUNTERRICHT
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
SPRACHAKT
Γλωσσική διδασκαλία
Education
Κοινωνικές Επιστήμες
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
SPRACHUNTERRICHT
HANDLUNGSONENTIERTER UNTERRICHT
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
DAS SPIEL ALS METHODE DES CINECHISCHUNTERRICHTS

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.