COMPREHENSIVE SCHOOL: AN INNOVATION FROM TEACHERS' POINT OF VIEW

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
COMPREHENSIVE SCHOOL: AN INNOVATION FROM TEACHERS' POINT OF VIEW

Κωττούλα, Μαρία

PhD Thesis

1998


ΣΤΟΧΟΣ: Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΣ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ Π ΟΣΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ, ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ (5% ΕΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ). ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖ ΕΤΑΙ ΟΘΕΣΜΟΣ. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣΤΟΥ. ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ Σ ΤΟΧΩΝ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ Ε.Π.Λ. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ)
Social Sciences
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Εκπαίδευση
SCHOOL CHOICE
Καινοτομία
ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
EQUIVALENCE OF SCHOOL CERTIFICATE
Innovation
Teachers
Education
Comprehensive school
Ενιαίο σχολείο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια
Educational inequalities
Εκπαιδευτικοί
ENIAIO POLYCHLADIKO LYCEIO

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.