EDUCATIONAL POLICY ON TEACHERS' INSTRUCTION DURING THE TWENTIETH(20TH) CENTURY(PHILOSOPHY-ISTITUTIONS)

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΘΕΣΜΟΙ)
EDUCATIONAL POLICY ON TEACHERS' INSTRUCTION DURING THE TWENTIETH(20TH) CENTURY(PHILOSOPHY-ISTITUTIONS)

Σκούρα, Λαμπρινή

PhD Thesis

1997


AIM OF THIS THESIS IS THE RESEARCH OF THE EDUCATIONAL POLICY FOLLOWED DURING THE TWENTIETH CENTURY,INTO TEACHERS' INSTRUCTION AND SPECIFICALLY :-THE PRESANTATION AND THE ANALYSIS OF THE LEGISLATION THAT WAS IN FORCE FOR TEACHERS'INSTRUCTION SCHOOLS (TEACHERS' COLLEGES,PEDAGOGICAL ACADEMIES)FROM THE BEGINNINGOF THE CENTURY UNTIL 1984,WHEN THE PEDAGOGICAL DEPARTMENTS AT UNIVERSITIES WERE OPENED.-THE INQUIRY INTO THE METHOD OF FUNCTION OF THESE SCHOOLS AND PARTICULARLY OF MARASLIOS TEACHERS' COLLEGE,OF TEACHERS' COLLEGE OF SAMOS AND OFMARASLIOS PEDAGOLOGICAL ACADEMY,AS WELL AS THE INFLUENCCE IT HAD ON THE FORMATION OF TEACHERS' PERSONALITY.-THE RECORD AND THE COMMENTARY ON THE EFFORTS MADE SO THAT TEACHERS COULD GO FROM A SECONDARY LEVEL INSTUCTION TO A UNIVERSITY ONE.-CONCLUSIVELY THE EDUCATIONAL POLICY AND THE DESIRABLE,EACH TIME,TYPE OF TEACHER WERE A SEQUENCE OF THE POLITICAL,ECONOMIC AND CULTURAL STRUCTURE OF SOCIETY,CERTAINLY WITHIN THE LIMITS OF THE FORMAL IDEOLOGY AND POLICY.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ,ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ,ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:-ΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ),ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1984 ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.-Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.-Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣΤΟΥΤ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΤΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


Ελληνική γλώσσα

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.