Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ. ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ Α' ΚΟΡ. 11,2-16

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



THE WOMAN IN THE THEOLOGY OF ST. PAUL. INTERPRETATION OF A COR. 11,2-16
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ. ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ Α' ΚΟΡ. 11,2-16

Αδαμτζιλόγλου, Ευανθία

PhD Thesis

1989


DIE UBERSETZUNG DER PERIKOPE A' COR. 11,2-16 WIRD IN DER PERSPEKTIVE DER AKTVELLEN FEMINISTISCHEN PROBLEMATIK DURCHGEFUHRT . GEMASS DER BIBLISCHEN QUELLEN WIRD FESTGESTELLT DASS DER PAULINISCHE TEXT KEIN BEHERRSCHEGIFDE BEZIEHUNG DER AUSBENTUNG VERKUNDIGT, SONDERN DAS VERHALTNIS DES LEBENS, DER LIEBE NUD DER EINHEIT DER NEVEN SCHOPFUNG. DIE ANTHROPOLOGISCHE BEZIEHUNGEN DER GESCHLECHTER WERDENVON PAULUS DURCH DIE NEUGESTALTETEN IN CHRISTO LEBEN UND DURCH DER VERHALTNISSEN CHRISTI UND GOTTES, WIE SIE IN DER GESCHICHTE GEOFFENBART WORDEN SIND, NEUBETRACHTET. DIE GESELLSCHAFTLICHEN VORAUSSETZUNGEN DER BEHERRSCHENDEN BEZIETRUNGEN, DIE DIE ZUSTAND DER FALL IM SUNDEN KENNZEICHNEN, WERDEN NICHT ZU DEN PRINZIPIEN DES GLAUBENS ANERKANNT, SONDERN IN VERUNDERUNG NACH DEM EVANGELIUM CHRISTI GERUFT WENN DEM MANN DIE EXOUSIA CHRISTI GEGEBEN WIRD, DIESERWEISE REALISIERT DIE EINHEIT DER CHRISTEN UND SYMPOLISIERT DIE EINHEIT IM GOTT UND NICHT DER PLYTHEISMUS, VIELMEHR NICHT DIE ANTORITAT DES PATRIARCHALISMUS. AUSSERDEM SOLL DER PHANN DER FRAN DEN "ARCHE" ΝΕΗΜΕΝ LASSEN NACH DEM BILDE DER BEZIEHNUG CHRISTI UND GOTT. MIT DIESER WEISE WIRD NICHT DIE UNTERORDUNUNG DER FRAN DEM MANN BEFESTIGEN, SONDERN WIRD DIE DYNAMIK DER GLEICHHEIT UND DIE MITVERANT-WORTUNG DER FRAN EROFFNET. DIESE ORDNUNG, DIE DER GLAUBE DER KRICHE CHRISTI DARSTELLT, HAT OKUMENISCHE CHARAKTER UND SONDERNT DIE KIRCHE JESU CHRISTI VON DER IDOLOLATRIE DESPOLYTHEISMUS ANS.
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ Α' ΚΟΡ. 11,2-16 ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΥΛΕΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠ. ΠΑΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΔΕΝ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΡΧΕΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ. ΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΘΕΣΗ ΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ, ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΟΛΥΘΕΙΑ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΣΜΟΥ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΑΡΧΗΣ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. Η ΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΚΟΝΙΖΕΙΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΘΕΙΣΜΟΥ.

Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

Women
ΑΔΑΜΟΛΟΓΙΑ
Γυναίκες
Head
Images
Humanities and the Arts
SOFIOLOGY
Κεφαλή
ΔΟΞΑ
Ethic
Philosophy, Ethics and Religion
ADAMOLOGY
Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
CREATION BIBLICAL
Ηθική
Veil
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΚΗ
AUTHORITY-DOMINATION
Εικών
GLORY
ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
ΚΑΛΥΜΜΑ
Σοφιολογία

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Θεολογίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)