Μοντέλο λήψης στρατηγικών αποφάσεων δημιουργίας και ονομασίας μάρκας

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μοντέλο λήψης στρατηγικών αποφάσεων δημιουργίας και ονομασίας μάρκας

Ρηγοπούλου, Ειρήνη

PhD Thesis

1999


Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Economics and Business
Επιχειρήσεις
Social Sciences
Μάρκες
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Greek

Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)