Μοντέλο λήψης στρατηγικών αποφάσεων δημιουργίας και ονομασίας μάρκας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μοντέλο λήψης στρατηγικών αποφάσεων δημιουργίας και ονομασίας μάρκας

Ρηγοπούλου, Ειρήνη

PhD Thesis

1999


Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Economics and Business
Επιχειρήσεις
Social Sciences
Μάρκες
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.