Sponsorship of the arts as a method of communication: the greek case

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η λειτουργία της χορηγίας των τεχνών ως μέσου επικοινωνίας: το ελληνικό παράδειγμα
Sponsorship of the arts as a method of communication: the greek case

Zounis, Petros-Theoklis
Ζούνης, Θεοκλής-Πέτρος

PhD Thesis

2001


Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες

Media and Communications
Communication means
Social Sciences
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Χορηγοί
Cultural organisations
Arts
Sponsors
Sponsorship
Χορηγία
Κοινωνικές Επιστήμες
Τέχνες
Εταιρείες
Μέσο επικοινωνίας
Πολιτιστικοί φορείς
Firms

Ελληνική γλώσσα

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.