Sponsorship of the arts as a method of communication: the greek case

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η λειτουργία της χορηγίας των τεχνών ως μέσου επικοινωνίας: το ελληνικό παράδειγμα
Sponsorship of the arts as a method of communication: the greek case

Zounis, Petros-Theoklis
Ζούνης, Θεοκλής-Πέτρος

PhD Thesis

2001


Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες

Media and Communications
Communication means
Social Sciences
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Χορηγοί
Cultural organisations
Arts
Sponsors
Sponsorship
Χορηγία
Κοινωνικές Επιστήμες
Τέχνες
Εταιρείες
Μέσο επικοινωνίας
Πολιτιστικοί φορείς
Firms

Greek

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)