The role of manigulative and visual experiences and the contribution of the teaching materials to the formation of the mathematical concept in the linear function

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος των απτικών και οπτικών εμπειριών και η συμβολή των εποπτικών μέσων διδασκαλίας στη συγκρότηση της μαθηματικής έννοιας της γραμμικής συνάρτησης
The role of manigulative and visual experiences and the contribution of the teaching materials to the formation of the mathematical concept in the linear function

Κουσίδης, Δημήτριος

PhD Thesis

2004


Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες

Μαθηματικές έννοιες
Γραμμική συνάρτηση
Learning mathematics
Mathematical concepts
Social Sciences
Education
Μάθηση μαθηματικών
Manigulatives
Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
Διδακτικό υλικό
Linear functions

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.