Desubjective criteria for the evaluation of secondary education foreign language teachers admissible by the latter

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διυποκειμενικά κριτήρια αξιολόγησης καθηγητών ξένων γλωσσών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποδεκτά και από τους ίδιους
Desubjective criteria for the evaluation of secondary education foreign language teachers admissible by the latter

Στεργίου, Ελένη

PhD Thesis

2006


Ξενόγλωσσοι
Αξιολόγηση
Teachers
Assessment
Languages, Foreign
Κριτήρια
Criteria
Εκπαιδευτικοί

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.