THE DISPERSION OF AUTOMOBILE POLUTANTS IN URBAN AREAS: A THEORETICAL AND EXPERIMENTAL STUDY

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1993 (EL)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣΠΕΡΙΟΧΕΣ
THE DISPERSION OF AUTOMOBILE POLUTANTS IN URBAN AREAS: A THEORETICAL AND EXPERIMENTAL STUDY

Θεοδωρίδης, Γεώργιος

TWO PRIMITIVE (PRESSURE-VELOCITY) VARIABLE COMPUTER CODES HAVE BEEN DEVELOPED, IN ORDER TO STUDY THE DISPERSION OF POLUTANTS OF AUTOMOBILES IN URBAN AREAS.BOTH CODES ARE BASED ON THE CONTROL VOLUME APPROACH. THE FIRST CODE IS DESIGNED ON THREE-DIMENTIONAL CARTESIAN COORDINATE SYSTEMS, WHILE THE SECOND UTILIZES THE COVARIANT VELOCITY COMPONENTS AS PRINCIPAL UNKNOWNS ON TWO-DIMENTIONAL GENERALIZED CURVILINEAR COORDINATE SYSTEMS. THE TWO COPIES ARE FIRST TESTED AGAINST LAMINAR AND TURBILENT TEST CASES AND THEN APPLIED FOR THE SOLUTION OF THE FLOW FIELD AND DISPERSION CHARACTERISTICS OF AN INFINITE NUMBER OF BLOCKED SHAPPED VEHICLES MOVING ON A STRAIGHT HIGHWAY. APPLICATION OF THE CURVILINEAR CODE TO THE PROBLEM OF THE FLOW AROUND TWO-DIMENTIONAL VEHICLE MODELS HAS SHOWED THAT THE ADOPTION OF BLOCKED SHAPED VEHICLES RESULTS IN AN OVERESTIMATION OF DISPERSION. THE EXPERIMENTAL STUDY OF THE FLOW FIELD IN THE MULTIPLE WAKE OF BLOCKED SHAPED VEHICLES HAS SHOWED A MECHANISM OF VOTREX SHEDDING WHICH RESULTS IN A HIGHLY UNSTEADY FLOW FIELD AND INCREASED DISPERSION CHARACTERISTICS.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΡΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΑΣΣΕ ΚΑΡΤΕΣΙΑΝΕΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΜΠΥΛΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η-Υ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΠΕΙΡΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΥΘΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η-Υ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ. Η ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Η-Υ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΡΒΩΔΟΥΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ. Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΡΡΟΥ ΣΕΙΡΑΣ ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΕΝΤΟΝΑ ΑΣΤΑΘΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΡΟΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ. Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΚΜΗΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩ ΕΔΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΙΞΗΣ.

PhD Thesis

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Fluid mechanics
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Engineering and Technology
Transport phenomena
Υπολογισμοί
Φαινόμενα μεταφοράς
BLUFF BODIES
ΜΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ
Μηχανική ρευστών
COMPUTATIONS
Mechanical Engineering


Ελληνική γλώσσα

1993


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.