Το μουσικό θέατρο στην Αμερική: ιστορική θεώρηση των ειδών και της εξέλιξής τους από τον 18ο αιώνα έως τη δεκαετία του 1970

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Musical theatre in the USA: a historical consideration of its genres and their development from the 18th century to the 1970s
Το μουσικό θέατρο στην Αμερική: ιστορική θεώρηση των ειδών και της εξέλιξής τους από τον 18ο αιώνα έως τη δεκαετία του 1970

Κρητικού, Φωτεινή

Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τις μουσικοθεατρικές μορφές και επιλεγμένα μιούζικαλ που παρουσιάστηκαν στην Αμερική από τον δέκατο όγδοο αιώνα μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1970. Χαρακτηριστικό τους είναι η σύνδεσή τους με σοβαρά κοινωνικά ζητήματα και προβλήματα, όπως οι φυλετικές διακρίσεις, η προκατάληψη, η οικογένεια, ο πατριωτισμός, οι μετανάστες, οι διαπροσωπικές σχέσεις, ο αντισημιτισμός και η σεξουαλική ταυτότητα των Αμερικανών. Αρχικά, στόχος της έρευνάς μας ήταν να εξετάσουμε με λεπτομερή τρόπο την πορεία των μουσικοθεατρικών μορφών σε συνδυασμό με τα ιστορικά και κοινωνικά στοιχεία κάθε εποχής μέσα στο χρόνο. Στη συνέχεια βέβαια, επιδιώξαμε να ανακαλύψουμε εκείνα τα μιούζικαλ που αντανακλούσαν περισσότερο τα παραπάνω ζητήματα – σε μια εποχή που το μουσικό θέατρο βρισκόταν σε μια επιτυχημένη πορεία – και με ποιο τρόπο αυτά συνέβαλαν στην ακμή του. […]

Μετανάστες
Μουσικοθεατρικές μορφές
Κοινωνικά ζητήματα
Αμερικάνικο όνειρο
Broadway
Μπροντγουέι
American dream
Immigrants
Χρυσή εποχή, δεκαετίες 1940-1960
Social issues
African-Americans
Αφρο-Αμερικάνοι
Musical theatre genres
Αμερικάνικο μουσικό θέατρο
American musical theatre
Golden age, 1940s-1960s


Ελληνική γλώσσα

2012


Ionian University
Ιόνιο Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.