ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1994 (EL)
AGRICULTURAL PRODUCT DESIGN METHODOLOGY: THE CASE OF OLIVE OIL
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ

ΜΠΑΟΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΗΝΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Η ΟΛΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.
THIS RESEARCH ATTEMPTS AN INNOVATION IN THE FIELD BY INTRODUCING AN AGRICULTURAL PRODUCT DESIGN RESEARCH METHODOLOGY BASED ON A LARGE-SCALE CONSUMER STUDY.SEVERAL DATA ANALYSIS AND MULTICRITERIA PREFERENCE ANALYSIS MODELS INCORPORATED INTO AN ALREADY DEVELOPED DECISION SUPPORT SYSTEM HAVE BEEN UTILISED. CONSUMER PREFERENCES, TENDENCIES AND POTENTIAL MARKET SHARES FORECASTING WERE IMPLEMENTED FOR THE OLIVE OIL PRODUCT IN PARIS, FRANCE.

Εμπορία αγροτικών προϊόντων
Consumer behavior
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Agricultural marketing
MARKETING OF NEW PRODUCTS
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Αγγλική γλώσσα

1994


Πολυτεχνείο Κρήτης
Technical University of Crete (TUC)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.