The development of alternative tourism through the marketing-management of tourism institutions, organizations and enterprises: the case of the perfecture of Messinia
Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας
Papageorgiou, Athina
Παπαγεωργίου, Αθηνά
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο Νομό Μεσσηνίας, μέσω του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ φορέων, οργανισμών και σύγχρονων τουριστικών επιχειρήσεων. Οι ειδικότεροι στόχοι ήταν: - η διερεύνηση της στάσης των Φορέων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης των Τοπικών Επιχειρήσεων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η καταγραφή των απόψεων και του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών – τουριστών, Ελλήνων και ξένων, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα του Νομού Μεσσηνίας και – οι δυνατότητες συντονισμού ενεργειών και ανάπτυξης νέων σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ και μάνατζμεντ από τους φορείς, τους οργανισμούς και τις εν γένει τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο νομό. […]