Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2010 (EN)
The development of alternative tourism through the marketing-management of tourism institutions, organizations and enterprises: the case of the perfecture of Messinia
Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας

Παπαγεωργίου, Αθηνά

Εναλλακτικός τουρισμός
Μεσσηνία
Τουριστικοί φορείς
Μάρκετινγκ
Τουριστικοί οργανισμοί
Μάνατζμεντ
Τουριστικές επιχειρήσεις
Ανάπτυξη

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Greek

2010


Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)