Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)

The development of alternative tourism through the marketing-management of tourism institutions, organizations and enterprises: the case of the perfecture of Messinia
Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας

Papageorgiou, Athina
Παπαγεωργίου, Αθηνά

Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο Νομό Μεσσηνίας, μέσω του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ φορέων, οργανισμών και σύγχρονων τουριστικών επιχειρήσεων. Οι ειδικότεροι στόχοι ήταν: - η διερεύνηση της στάσης των Φορέων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης των Τοπικών Επιχειρήσεων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η καταγραφή των απόψεων και του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών – τουριστών, Ελλήνων και ξένων, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα του Νομού Μεσσηνίας και – οι δυνατότητες συντονισμού ενεργειών και ανάπτυξης νέων σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ και μάνατζμεντ από τους φορείς, τους οργανισμούς και τις εν γένει τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο νομό. […]

PhD Thesis

Εναλλακτικός τουρισμός
Economics and Business
Μεσσηνία
Social Sciences
Τουριστικοί φορείς
Μάρκετινγκ
Τουριστικοί οργανισμοί
Κοινωνικές Επιστήμες
Μάνατζμεντ
Τουριστικές επιχειρήσεις
Ανάπτυξη
Οικονομικά και Επιχειρήσεις


Ελληνική γλώσσα

2010


Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.