The perceived effect of advertising on fresh milk consumers’ behavior

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αντιλαμβανόμενη επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά των καταναλωτών φρέσκου γάλακτος
The perceived effect of advertising on fresh milk consumers’ behavior

Papaioannou, Ioannis
Παπαϊωάννου, Ιωάννης

PhD Thesis

2015


Milk holds a special position among other animal and other plant fruit, due to the fact that it is an exclusive food for human but mammals as well, at their first stage of life. This product, however, is the key element in man’s nutrition not only in its first stage of life, but later as well. It is the most Full, simple and natural food, because it includes ingredients like fat and lactose, which provide human with energy, proteins and minerals that contribute in its structural components. Furthermore, it includes enough vitamins and minerals in order to fulfill the necessary biochemical procedure. Consumers usually ignore the simple truths of milk’s great nutrition as food. This lack of information is covered by advertisement, as advertisement is called the massive information of consumers about the special characteristics of a product, in order to convince the consumers to buy it. The results from the quality research, extracted important conclusions, which together with the literature review were used for the questionnaire’s development and the conduction of the quantitative research. By this research, the results that come up show the effects of advertisement in fresh milk consumer’s behavior that belongs to residents of Thessaloniki.
Τα γάλα κατέχει ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα άλλα ζωικά και φυτικά τρόφιμα διότι είναι η αποκλειστική τροφή, για τον άνθρωπο αλλά και για τα θηλαστικά ζώα, κατά το πρώτο στάδιο της ζωής τους. Αποτελεί όμως και βασικό στοιχείο της διατροφής του ανθρώπου τόσο στα πρώτα στάδια της ζωής του, όσο και μετέπειτα. Είναι η πιο πλήρης, απλή, φυσική τροφή, επειδή περιέχει συστατικά όπως λίπος και λακτόζη, που δίνουν στον ανθρώπινο οργανισμό ενέργεια, πρωτεΐνες και ανόργανα άλατα, τα οποία συνεισφέρουν στα δομικά συστατικά του και επιπλέον περιέχει αρκετή ποσότητα βιταμινών και ιχνοστοιχείων για την πραγματοποίηση των απαραίτητων βιοχημικών διεργασιών του. Οι καταναλωτές αγνοούν συνήθως τις απλές αλήθειες της μεγάλης αξίας του γάλακτος ως τροφής. Αυτό το κενό πληροφόρησης καλείται να καλύψει η διαφήμιση, γιατί διαφήμιση ενός προϊόντος ονομάζεται η μαζική ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, με σκοπό να πεισθούν οι καταναλωτές να το αγοράσουν. Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν, από την ποιοτική έρευνα, εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα, που μαζί με τη βιβλιογραφική ανασκόπηση χρησιμοποιήθηκαν για την σύνταξη ερωτηματολογίου και την διεξαγωγή της ποσοτικής έρευνας. Από την ποσοτική έρευνα τέλος, προέκυψαν αποτελέσματα που φανερώνουν τις επιπτώσεις της διαφήμισης στη συμπεριφορά των καταναλωτών φρέσκου γάλακτος που ανήκουν στον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης.

Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική ➨ Γεωπονία, Δασολογία και Αλιεία

Agricultural and Veterinary Sciences
Fresh milk
Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
Γεωπονία, Δασολογία και Αλιεία
Συμπεριφορά καταναλωτή
Φρέσκο Γάλα
Διαφήμιση
Advertisement
Consumer’s behavior
Agriculture, Forestry and Fisheries

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τμήμα Γεωπονίας. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας

BY




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.