Οι νέες τεχνολογίες και η εφαρμογή τους στην κατανόηση γεωμετρικών εννοιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: οπτικοποίηση των πληροφοριών: η σημασία της για την υποστήριξη διδασκαλίας γεωμετρικών σχημάτων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



New technology applied of teaching geometry in higher education: visualization: the purpose of supporting teaching geometry
Οι νέες τεχνολογίες και η εφαρμογή τους στην κατανόηση γεωμετρικών εννοιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: οπτικοποίηση των πληροφοριών: η σημασία της για την υποστήριξη διδασκαλίας γεωμετρικών σχημάτων

Exarchakos, Georgios
Εξαρχάκος, Γεώργιος

PhD Thesis

2014


Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσεως των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της Γεωμετρίας στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ίσως θεωρείται προφανές ότι πολυμεσικό υλικό και διαδραστικές μέθοδοι «βοηθούν» την εκπαιδευτική διαδικασία όχι μόνον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά σε όλες τις βαθμίδες παρόλα ταύτα δεν έχει διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητά του κατά την εκπαιδευτική διαδικασία τουλάχιστον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να «ελέγξει» κατά πόσον η χρήση διαδραστικών μεθόδων και πολυμεσικού υλικού εξυπηρετεί την εκπαιδευτική-μαθησιακή διαδικασία ποσοτικά και ποιοτικά. […]

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία ➨ Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση
Φυσικές Επιστήμες ➨ Μαθηματικά

Visualization
Οπτικοποίηση πληροφοριών
Social Sciences
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Descriptive geometry
Civil Engineering
Εκπαίδευση
Μαθηματικά
Mathematics
Εκπαίδευση ενηλίκων
Φυσικές Επιστήμες
Geometry
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Μέθοδοι παράστασης και απεικόνισης
Engineering and Technology
Higher education
Education
Προβολές
Τομές
Cections
Κοινωνικές Επιστήμες
Γεωμετρία
Natural Sciences
Στερεομετρία

Ελληνική γλώσσα

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής

BY_NC




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.