Using blogging in education: primary and secondary administrators-teachers' views

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση του ιστολογίου στην εκπαίδευση: απόψεις διαχειριστών-εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Using blogging in education: primary and secondary administrators-teachers' views

Mitintzi, Evanthia
Μιτιντζή, Ευανθία

PhD Thesis

2017


The blog is one of the Web. 2 tools which makes it possible to interact, collaborate and share material. Its use in the field of education can contribute to various aspects of the educational process. This PhD dissertation aims at the theoretical and empirical approach of the educational blog. In particular, the empirical part detects ways of managing and exploiting the educational blog by primary and secondary school administrators-educators. Their observations are also sought from the use of the blog in their teaching and their views on its effectiveness as an educational tool. The method used was field survey and data collection was done by sending, completing and submitting an electronic questionnaire.
Το ιστολόγιο είναι ένα από τα εργαλεία Web. 2 που καθιστά περισσότερο δυνατή τη διάδραση, τη συνεργασία και τον διαμοιρασμό υλικού. Η αξιοποίησή του στον χώρο της εκπαίδευσης μπορεί να συμβάλει σε διάφορες παραμέτρους της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στη θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση του εκπαιδευτικού ιστολογίου. Ειδικότερα, το εμπειρικό μέρος της ανιχνεύει τον τρόποι διαχείρισης και αξιοποίησης του εκπαιδευτικού ιστολογίου από διαχειριστές-εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αναζητούνται, επιπλέον, οι παρατηρήσεις τους από την αξιοποίηση του ιστολογίου στη διδασκαλία τους και οι απόψεις τους για την αποτελεσματικότητά του ως εκπαιδευτικού εργαλείου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η επισκόπηση πεδίου και η συλλογή δεδομένων έγινε με την αποστολή, συμπλήρωση και υποβολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο
Επισκόπηση πεδίου
Social Sciences
Education
Adaptive educational technologies
Εκπαίδευση
Field survey
Κοινωνικές Επιστήμες
Νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας
Educational blog
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Information and communication technologies (ICTs)

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.