Αξιολόγηση και εκπαίδευση: το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Assessment and education: the reflective judgement model
Αξιολόγηση και εκπαίδευση: το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης

Kasoutas, Michail
Κασούτας, Μιχαήλ

PhD Thesis

2017


Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα για να διερευνήσει το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης (King & Kitchener, 1994) και να το συνδέσει τόσο με τη λήψη απόφασης σε διλημματικές καταστάσεις κατά τη διδακτική πράξη όσο και με τη στοχαστικοκριτική πράξη.
This study uses quantitative and qualitative data to investigate reflective judgement model (King & Kitchener, 1994) in Greece and relate it with decision making in ambivalent situations during teaching as well as with reflective action.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Αξιολόγηση
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Social Sciences
Assessment
Εκπαίδευση
Στοχαστικοκριτικός εκπαιδευτικός
Reflective teacher
Psychology and Cognitive Sciences
Στοχαστικοκριτική σκέψη
Reflective thinking
Προσωπική επιστημολογία
Education
Κοινωνικές Επιστήμες
Personal epistemology

Ελληνική γλώσσα

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.