Educational policies and institutional forecasts for the integration of foreign students in Primary Education in EU member states: the greek case

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκπαιδευτικές πολιτικές και θεσμικές προβλέψεις για την ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε χώρες μέλη της Ε.Ε.: η ελληνική περίπτωση
Educational policies and institutional forecasts for the integration of foreign students in Primary Education in EU member states: the greek case

Kordolaimis, Evangelos
Κορδολαίμης, Ευάγγελος

PhD Thesis

2017


Vor einigen Jahrzehnten bis heute Einwanderung war und ist ein wichtiges gesellschaftliches Phänomen mit vielen Effekten und Änderungen sowohl im Gastland und das Herkunftsland. Eines der Hauptprobleme ist in der Regel die Integration von Migrant im Gastland und ihre reibungslose Anpassung an die neuen koinonikooikonomikopolitistika Daten des neuen Landes und die das harmonische Zusammenleben der einheimischen und ausländischen erleichtern. Ein spezifischeres Problem ist die Integration ausländischer Schüler in die Bildung, aber ebenso wichtig, da ihre Wirksamkeit auch die allgemeine Integration betrifft.
Several decades ago, to date, migration has been and is an important social phenomenon with many repercussions and changes both in the host country and in the sending country. One of the most important problems is generally the integration of migrants in the host country and their smooth adaptation to the new socio-economic and cultural circumstances of the new country, which facilitates the harmonious cohabitation of natives and foreigners. A more specific problem is the integration of foreign pupils in education, but equally important, since its effectiveness also affects general integration.
Αρκετές δεκαετίες πριν, μέχρι και σήμερα η μετανάστευση αποτέλεσε και αποτελεί ένα σημαντικό κοινωνικό φαινόμενο με πολλές επιπτώσεις και αλλαγές τόσο στη χώρα υποδοχής όσο και στη χώρα αποστολής. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα αποτελεί γενικά η ένταξη των μεταναστών στη χώρα υποδοχής και η ομαλή προσαρμογή τους στα νέα κοινωνικοοικονομικοπολιτιστικά δεδομένα της νέας χώρας και η οποία διευκολύνει την αρμονική συμβίωση γηγενών και αλλοδαπών. Ένα πιο ειδικό πρόβλημα αποτελεί η ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στην Α/θμια εκπαίδευση, εξίσου όμως σημαντικό, αφού η αποτελεσματικότητά του επηρεάζει και τη γενικότερη ένταξη.

Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες

Πολυπολιτισμικότητα
Multiculturalism
Teacher training
Social Sciences
Inclusion of pupils
Ένταξη μαθητών
Intercultural education
Εκπαίδευση
Κοινωνικός αποκλεισμός
Social exclusion
Ισότητα ευκαιριών
Educational policy
European - Ethnocentricity - Subsidiarity
Education
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
Equal opportunities
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Ευρωπαϊκή - Εθνοκεντρική διάσταση - επικουρικότητα
Εκπαιδευτική πολιτική

Ελληνική γλώσσα

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.