Stereotypes - prejudices and history of pontic hellenism: a critical - reflective approach through education

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στερεότυπα - προκαταλήψεις και ιστορία του ποντιακού ελληνισμού: μια κριτικοστοχαστική προσέγγιση μέσω της εκπαίδευσης
Stereotypes - prejudices and history of pontic hellenism: a critical - reflective approach through education

Chasidou, Melania
Χασίδου, Μελανία

PhD Thesis

2015


[…] Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προτείνει ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο το οποίο θα υποστηρίζει την προσπάθεια μετασχηματισμού των στερεοτυπικών αντιλήψεων και των προκατειλημμένων τρόπων σκέψης και συμπεριφοράς για τον ποντιακό ελληνισμό μέσω του κριτικού στοχασμού πάνω στις παραδοχές των εκπαιδευομένων για αυτόν. Το πλαίσιο αυτό ορίζεται και οριοθετείται από το ένα μέρος από τη Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του J. Mezirow και από το άλλο από τις φιλοσοφικές μεθόδους: Φαινομενολογική, Ερμηνευτική και Διαλεκτική. […]

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Ιστορία και Αρχαιολογία
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Φαινομενολογική μέθοδος
History
School history
Dialectical method
Μετασχηματίζουσα μάθηση
Education
Ιστορία
Identity
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Ποντιακός ελληνισμός
Pontian hellenism
Στερεότυπα
Social Sciences
Προκαταλήψεις
Humanities and the Arts
Εκπαίδευση
Ιστορία και Αρχαιολογία
Κριτικός στοχασμός
Stereotypes
Phenomenological method
Prejudices
Ερμηνευτική μέθοδος
Hermeneutic method
Διαλεκτική μέθοδος
Transformative learning
History and Archaeology
Κοινωνικές Επιστήμες
Ταυτότητα
Σχολική ιστορία
Critical reflection

Greek

National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)