Η ιδέα της ίδρυσης των Μουσικών Σχολείων στην Ελλάδα και ο εμπνευστής της Στέφανος Βασιλειάδης (1933-2004): η περίπτωση του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας (1993 έως σήμερα)

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Documentation Centre (EKT)   

Αποθετήριο :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



The inception and the preliminary founding of the Music Schools in Greece and the role of Stefanos Vasileiadis (1993-2004) in the making: the case of the Music school of Kalamata (1993 to present)
Η ιδέα της ίδρυσης των Μουσικών Σχολείων στην Ελλάδα και ο εμπνευστής της Στέφανος Βασιλειάδης (1933-2004): η περίπτωση του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας (1993 έως σήμερα)

Poulopoulou, Trisevgeni
Πουλοπούλου, Τρισεύγενη

PhD Thesis

2022


The current dissertation is focusing on the idea of the Music schools in conjunction to the personality and the legacy of Stefanos Vasileiadis. The herculean task of founding and operating the music schools, the meticulous designs of the curriculum, the evolution of the project in 34 years, the dangers and the pitfalls that were crossed and the contribution of the schools to the socio-artistic culture of Greece are some of the pillars that holds the idea of the musical schools and their importance. Furthermore the case of the Music school of Kalamata named "Maria Kallas" is a testament to the practical application of this idea.
Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τον θεσμό των Μουσικών Σχολείων σε συνάρτηση με τη συγγραφή της προσωπικότητας και του έργου του Στέφανου Βασιλειάδη. Οι εργώδεις προσπάθειες ίδρυσης και λειτουργίας των Μουσικών Σχολείων, ο σταδιακός σχεδιασμός και η υλοποίηση των προγραμμάτων σπουδών, η εξέλιξή τους στην πορεία των τριαντατεσσάρων ετών, οι κίνδυνοι και οι υφιστάμενες δυσκολίες, η συμβολή τους στην καλλιτεχνική-πολιτιστική-κοινωνική παιδεία του τόπου συναποτελούν τις καίριες παραμέτρους που συγκροτούν την ταυτότητα του θεσμού. Μάλιστα το παράδειγμα του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας «Μαρία Κάλλας» καταδεικνύει την εφαρμογή του θεσμού στην πράξη ως κορυφαίου σημείου αναφοράς.

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Ιστορία και Αρχαιολογία ➨ Σύγχρονη ιστορία

Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας
Music School of Kalamata
History and Archaeology
Μουσικά σχολεία
Humanities and the Arts
Σύγχρονη ιστορία
Ιστορία και Αρχαιολογία
Contemporary history
Στέφανος Βασιλειάδης
Stefanos Vasileiadis
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Music schools

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
University of Peloponesse

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών. Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.