Η συγκεκριμένη έρευνα εισάγει τον όρο δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση στο πεδίο της ηλεκτροακουστικής μουσικής σύνθεσης. Η έρευνα συμπεριλαμβάνει τη σύνθεση πρωτότυπων έργων ηλεκτροακουστικής μουσικής που συνοδεύονται από ένα κείμενο που εξηγεί: (1) την έννοια της δραματοποιημένης-παραστατικής αφήγησης, (2) μια κεντρική μέθοδο που βασισμένη σε αυτή την έννοια χρησιμοποιείται για τη σύνθεση των έργων, και (3) μια σύντομη συζήτηση και ανάλυση για το κάθε ένα από αυτά. Ο όρος δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση προτείνεται για να καθορίσει ένα είδος αφήγησης που προέρχεται από παραστατικές δράσεις και κατευθύνει προς αυτές. Βάσει αυτής της ιδέας, προτείνεται μια μέθοδος σύνθεσης για τη δημιουργία έργων ηλεκτροακουατικής μουσικής που ενσωματώνουν τη δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση. Συγκεκριμένα, η μέθοδος εξερευνά ποικίλους τρόπους: (1) προ-καθορισμός δραματοποιημένων δράσεων μέσω της χρήσης παρτιτούρων - γραφημάτων, (2) ηχητική καταγραφή των δράσεων αυτών με διάφορες τεχνικές ηχογράφησης και (3) χρήση αυτών των ηχογραφήσεων ως κεντρικού υλικού για τη σύνθεση και δόμηση ηλεκτροακουστικών μουσικών έργων. Με αυτήν τη μέθοδο έχουν φτιαχτεί τέσσερα έργα 8 καναλιών: Moments of Liberty, I – IV, και τα τρία στερεοφωνικά έργα: Echo, the nymph of reflection και Once there was a forest, I και II. Το σύνολο αυτών των έργων αναδεικνύει τις συνθετικές, μουσικές και αφηγηματικές δυνατότητες αυτής της πρωτότυπης μεθόδου.Το συνοδευτικό κείμενο ξεκινά με μια σύντομη εισαγωγή στα κύρια επιστημονικά άρθρα που είναι σχετικά με την αφήγηση και τον αναφορικό ήχο στην ηλεκτροακουστική μουσική. Στη συνέχεια, ορίζει τον όρο δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση στην ηλεκτροακουστική μουσική και εν συνεχεία διατυπώνει μια σειρά από ερευνητικούς στόχους. Τέλος, συζητά τη μέθοδο αυτή καθαυτή και τη σχέση της με τη δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση, παραθέτοντας μια σύντομη ανάλυση για το κάθε ένα από τα έργα ηλεκτροακουστικής μουσικής που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έρευνας.
This research introduces the term dramatized-performative narrative within the field of electroacoustic composition. It takes the form of an original portfolio of electroacoustic compositions, accompanied by a written text that explains: (1) the notion of dramatized- performative narrative, (2) a central method, based on this notion, that is employed throughout an accompanying portfolio of works, and (3) a brief discussion and analysis for each work in the portfolio.The term dramatized-performative narrative is proposed to specify a bespoke type of narrative that derives from, and directs, the performative activities of others. Based on this idea, a compositional method for producing works that incorporate dramatized-performative narrative is proposed. The method specifically explores, and experiments with, various ways of: (1) predetermining dramatized performances through the use of a performance-score, (2) sonically capturing the executions of these performances with various recording techniques, and (3) using these recordings as the central material for composing and structuring electroacoustic works of music. The works that have been composed using this method are: four 8-channel compositions: Moments of Liberty, I - IV, and the three stereo compositions: Echo, the nymph of reflection and Once there was a forest, I and II. Taken as a whole, the compositions highlight the compositional, musical and narrative potential of this novel method.The accompanying text begins with a brief introduction to the central writings on narrative and referential sound in electroacoustic music. It goes on to define the term dramatized-performative narrative in electroacoustic music, while setting out a series of research aims and objectives. Finally, it discusses the method itself and its relation to dramatized-performative narrative, and provides a brief analysis of each work in the accompanying portfolio.