STRUCTURAREA FINALITATILOR EDUCATIEI FIZICE CU AJUTORUL UNOR MODELE BIOMOTRICE

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
STRUCTURAREA FINALITATILOR EDUCATIEI FIZICE CU AJUTORUL UNOR MODELE BIOMOTRICE

Ντέμος, Θωμάς

PhD Thesis

1992


Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΡΙΒΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΟΙ ΩΣ ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑ) ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΕΛΕΓΧΘΗΚΑΝ 382 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ 128 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΤ' ΤΑΞΗ. Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Σ'ΟΛΗ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.

EDUCATIE FIZICA
Φυσική αγωγή
MODEL BIOMOTRIC
ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
FINALITE
Τελικός σκοπός

Αγγλική γλώσσα

Institutes outside Greece
Ιδρύματα Εξωτερικού

University of Bucharest




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.