Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση των ασθενών αποκατάστασης στους οργανισμούς υγείας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Factors affecting the quality of provided rehabilitation services by health organizations
Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση των ασθενών αποκατάστασης στους οργανισμούς υγείας

Pyrgeli, Maria
Πυργελή, Μαρία

PhD Thesis

2023


Αυτή η μελέτη είχε ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων, της αφοσίωσης των ασθενών και των διαφόρων διαστάσεων της απόδοσης του νοσοκομείου. Συλλέχθηκαν δεδομένα από 107 εργαζόμενους και 79 ασθενείς σε νοσοκομείο της Ελλάδας. Η μελέτη χρησιμοποίησε τη συσχέτιση Pearson και την ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης για να καθορίσει την ισχύ και την κατεύθυνση των σχέσεων μεταξύ των μεταβλητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε θετική συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων και της αφοσίωσης των ασθενών. Επιπλέον, η ικανοποίηση από την αξιοπιστία του νοσοκομείου, την ανταπόκριση, τις δομές και την επικοινωνία του προσωπικού βρέθηκαν να είναι σημαντικοί παράγοντες πρόβλεψης της αφοσίωσης των ασθενών. Η μελέτη βρήκε επίσης μια θετική σχέση μεταξύ της αφοσίωσης των ασθενών και των οργανωτικών αλλαγών. Τα ευρήματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τους διευθυντές νοσοκομείων και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ποιότητα της περίθαλψης που παρέχεται από τα νοσοκομεία. Θα πρέπει να διεξαχθεί περαιτέρω έρευνα για τη διερεύνηση των αιτιακών σχέσεων μεταξύ αυτών των μεταβλητών και για τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων που στοχεύουν στη βελτίωση της ικανοποίησης των εργαζομένων και της πίστης των ασθενών στα νοσοκομεία.
This study aimed to investigate the relationship between employee satisfaction, patient loyalty and various dimensions of hospital performance. Data were collected from 107 workers and 79 patients in a hospital in Greece. The study used Pearson correlation and multiple regression analysis to determine the strength and direction of relationships between variables. The results showed that there was a positive correlation between employee satisfaction and patient loyalty. In addition, satisfaction with hospital reliability, responsiveness, staff structures and communication were found to be significant predictors of patient loyalty. The study also found a positive relationship between patient engagement and organizational change. The findings have important implications for hospital managers and policy makers seeking to improve the quality of care provided by hospitals. Further research should be conducted to investigate the causal relationships between these variables and to investigate the effectiveness of interventions aimed at improving employee satisfaction and patient loyalty in hospitals.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Οικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση

Διοίκηση
Economics and Business
Αξιολόγηση ποιότητας
Social Sciences
Functional rehabilitation
Αποκατάσταση λειτουργική
Management
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Νοσοκομεία, δημόσια
Service quality health clubs
Κοινωνικές Επιστήμες
Αναδιάρθρωση δημοσίων υπηρεσιών
Greek hospitals
Factors (predictors)

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών. Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.