Έρευνα της διδασκαλίας της εγκάρσιας δεξιότητας της επίλυσης προβλημάτων μέσα σε ένα περιβάλλον διδασκαλίας της Αγγλικής για ειδικούς και ακαδημαικούς σκοπούς: μια μελέτη ειδικής περίπτωσης που αφορά σε πανεπιστημιακό τμήμα εφοδιαστικής

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Researching the teaching of the transversal skill of problem-solving within an English for specific and academic purposes (ESP/EAP) context: a case study regarding a logistics university department
Έρευνα της διδασκαλίας της εγκάρσιας δεξιότητας της επίλυσης προβλημάτων μέσα σε ένα περιβάλλον διδασκαλίας της Αγγλικής για ειδικούς και ακαδημαικούς σκοπούς: μια μελέτη ειδικής περίπτωσης που αφορά σε πανεπιστημιακό τμήμα εφοδιαστικής

Xydis, Dimitrios
Ξύδης, Δημήτριος

PhD Thesis

2023


Ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει την ένταξη της ‘εγκάρσιας’ δεξιότητας της επίλυσης προβλημάτων στα πλαίσια της διδασκαλίας των Αγγλικών σε ένα ελληνικό Πανεπιστημιακό τμήμα Logistics (τον τρόπο δηλαδή διδάσκεται από τους καθηγητές των ειδικών μαθημάτων της Διοίκησης των Συστημάτων Εφοδιασμού και βιώνεται από τους φοιτητές), σε συνδυασμό με έρευνα της φύσης της εφαρμογής αυτής της ικανότητας στον σχετικό εργασιακό χώρο, με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την επιτυχή ενσωμάτωση αυτής της σημαντικής ‘ήπιας’ δεξιότητας στη διδασκαλία των Αγγλικών για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς (ESP/EAP), δηλαδή στη διδασκαλία των Αγγλικών για τη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, (κλάδος της διδασκαλίας των Επιχειρηματικών Αγγλικών), εμπλουτίζοντας συγκεκριμένα τον σχετικό σχεδιασμό μαθημάτων Αγγλικών για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς με αυθεντικό υλικό διδασκαλίας στα πλαίσια συγκεκριμένων και ανάλογων (προσαρμοσμένων στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον) μεθόδων διδασκαλίας, για την ομαλή μετάβαση των φοιτητών από το περιβάλλον της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον επαγγελματικό χώρο που έχουν θέσει ως στόχο τους, και την μετέπειτα ενήλικη ζωή τους γενικότερα.
The main objective of this thesis is to explore the treatment of the transversal competence of problem-solving within a Greek logistics university teaching context(as addressed by subject experts and experienced by students), in conjunction with research into the application of this skill in the pertinent workplace. The aim thereof is to draw implications regarding the successful integration of this important ‘soft’ skill /’transversal’ competence within the domains of English for Specific and Academic Purposes (ESP/EAP), namely, in the teaching of English for Logistics), subsequently informing ESP/EAP course design with authentic teaching materials - in conjunction with commensurate teaching methods adjusted to the pertinent teaching context, for the students’ smooth transition from the higher education environment to their target professional situation and adult life, as well as the ESP/EAP teachers’ and students’ roles to be assumed.

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Γλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία

Διδασκαλία Αγγλικής για ειδικούς και ακαδημαικούς σκοπούς
Transversal skill
Humanities and the Arts
Επίλυση προβλημάτων
Languages and Literature
Εγκάρσια δεξιότητα
English for specific and academic purposes
Γλώσσα και Γλωσσολογία
Problem-solving
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Language and Linguistics
Γλώσσα και Λογοτεχνία

Αγγλική γλώσσα

Ionian University
Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Tμήμα Ξένων Γλωσσών, Mετάφρασης και Διερμηνείας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.