Το πρώτο μέρος αναφέρεται στα εμφυτεύματα ως προϊόν της ανθρώπινης επινοητικότητας υπό την μορφή επιστημολογικής μελέτης περί των εμφυτευμάτων ως εργαλείων. Αναλύεται η ορολογία, παρουσιάζεται η ιστορία, οι κατηγορίες και τα είδη εμφυτευμάτων. Γίνεται μια τεχνολογική κατηγοριοποίηση ανάλογα με την κατασκευαστική πολυπλοκότητα του εμφυτεύματος. Περιγράφεται ο βασικός επιστημονικός διάλογος που υπάρχει σχετικά. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στην ηθική φιλοσοφία και την οπτική της πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Περιγράφεται η φιλοσοφική αντιμετώπιση της προσπάθειας για βελτιστοποίηση του ανθρώπου από την σκοπιά της ηθικής. Από την αρχαιότητα έως και σήμερα. Περιγράφονται οι βασικές ηθικές θεωρίες και η προσέγγιση της κάθε μιας στο ανθρώπινο σώμα και στην φροντίδα και βελτίωση του. Το τρίτο μέρος αναφέρεται στην ηθική φιλοσοφία και τεχνικά εμφυτεύματα. Εδώ επιχειρείτε να δομηθεί η φιλοσοφική τεκμηρίωση. Η χρήση αυτών των αντικειμένων μέσα στο ανθρώπινο σώμα δημιουργεί μια σειρά φιλοσοφικά ερωτήματα. Η ανάδειξη των ερωτημάτων αυτών και η απαντήσεις με βάση τις θεωρίες της βιοηθικής είναι ο πυρήνας της εργασίας. Επιχειρείται δηλαδή η ανάπτυξη ηθικών φιλοσοφικών απόψεων για την χρήση τεχνικών μοσχευμάτων στο ανθρώπινο σώμα (στα πρότυπα ανάλογων εργασιών σχετικών με τις μεταμοσχεύσεις). Στο τέταρτο μέρος επεκτείνεται η ηθική προβληματική σε όλα τα στάδια της παραγωγής, διακίνησης και χρήσης των εμφυτευμάτων. Γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν τα ηθικά ερωτήματα που αφορούν την παραγωγή ιατρικών εμφυτευμάτων, το εμπόριο τους και την «κατανάλωση» τους. Περιγράφεται ακόμα η νομολογία και διεθνείς κανονισμοί για την παραγωγή και χρήση εμφυτευμάτων. Στο πέμπτο και τελευταίο μέρος, διερευνάται η έννοια του βιονικού ανθρώπου. Αναλύεται ο επιστημονικός διάλογος γύρω από το θέμα και γίνεται προσπάθεια να οριστούν τα ηθικά όρια για την διείσδυση της τεχνολογίας στο ανθρώπινο σώμα.
The first chapter discusses implants as a product of human ingenuity. It presents a scientific examination of implants as tools, analyzing the associated terminology, history, categories, and types. The chapter categorizes implants technologically based on their construction complexity. It also describes the fundamental scientific discourse surrounding implants like cochlear implants. The second chapter delves into moral philosophy's perspective on the human body. It elucidates the philosophical approach to enhancing humanity ethically from historical times to the present day. The basic ethical theories are described, along with how each approach views the human body, its care, and its enhancement. This exploration begins with Greek philosophers like Plato and Aristotle. The third chapter deals with the intersection of ethical philosophy and technical implants. The aim here is to organize the philosophical documentation. The usage of these devices within the human body prompts several philosophical inquiries. The crux of the work lies in addressing these inquiries and providing answers grounded in bioethical theories. In essence, the goal is to formulate moral philosophical standpoints regarding the utilization of technical implants within the human body, paralleling similar efforts related to transplants. The fourth chapter broadens the ethical quandary to encompass all stages of implant production, distribution, and use. It endeavors to respond to ethical queries concerning the manufacturing of medical implants, their trade, and their utilization. The chapter also covers legal cases and international regulations governing implant production and use. This encompasses the entire process, from production and utilization to monitoring, reuse, or permanent disposal. The fifth and final chapter delves into the concept of the bionic man. It outlines futuristic philosophical reflections on integrating technology with the human body. The existing scientific discourse on this topic is analyzed, and an endeavor is undertaken to establish ethical boundaries for the integration of technology into the human body.