Μπορεί το μοντέλο της αντίστροφης τάξης να εφαρμοστεί στο μάθημα των Μαθηματικών; Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μπορεί το μοντέλο της αντίστροφης τάξης να εφαρμοστεί στο μάθημα των Μαθηματικών; Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών (EL)
Can the Flipped Classroom model be applied to mathematics courses? Educators’ views and experiences (EN)

Ρίζος, Ιωάννης
Νίνου, Γαρυφαλλιά
Ασβεστοπούλου, Νεφέλη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-03-30


Η εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των απόψεων και την καταγραφή των εμπειριών 38 Ελλήνων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε όλες τις βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την αξιοποίηση του διδακτικού μοντέλου της αντίστροφης τάξης στο μάθημα των Μαθηματικών. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με διαδικτυακά ερωτηματολόγια και ημιδομημένες συνεντεύξεις, και αναλύθηκαν στο πλαίσιο της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και των πρόσφατων σχετικών εμπειριών των συγγραφέων. Η έρευνα αποκαλύπτει σύγχυση των συμμετεχόντων γύρω από το τι είναι και πώς μπορεί να αντιστραφεί η τάξη, φωτίζει μέσα από το πρίσμα των δασκάλων και των καθηγητών τα πλεονεκτήματα και τους ανασταλτικούς παράγοντες αξιοποίησης της μεθόδου, υποδεικνύει την ανάγκη για στήριξη των εκπαιδευτικών και, τελικά, μπορεί να φανεί χρήσιμη στους υπεύθυνους χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής. (EL)
This paper focuses on the exploration of the opinions and the recording of the experiences of 38 Greek educators who serve at all levels of Public Education, regarding the utilization of the teaching model of flipped classroom in Mathematics. Data were collected through online questionnaires and semi-structured interviews, and analyzed in the context of existing literature and the authors’ recent relevant experiences. The research reveals confusion among the participants about what flipped classroom is and how it can be implemented, sheds light through the lens of math teachers on the inhibiting factors to its use, suggests the need for teacher further support, and ultimately may be useful to education policy makers. (EN)


απόψεις εκπαιδευτικών (EL)
Μαθηματικά (EL)
εμπειρική έρευνα (EL)
Αντίστροφη τάξη (EL)
εκπαιδευτική πολιτική (EL)
educators’ views (EN)
education policy (EN)
empirical research (EN)
Mathematics (EN)
Flipped classroom (EN)

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Λάρισα) (EL)


1106-9341
2732-8937
Παιδαγωγικός Λόγος; Τόμ. 29 Αρ. 1 (2023): ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ; 33-56 (EL)
Pedagogikos Logos; Vol. 29 No. 1 (2023): ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ; 33-56 (EN)

Copyright (c) 2024 Ιωάννης Ρίζος, Γαρυφαλλιά Νίνου, Νεφέλη Ασβεστοπούλου (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.